آسیب‌های اجتماعی به مراتب خطرناک‌تر از عقب‌ماندگی تکنولوژی است
کد خبر: 3782934
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

آسیب‌های اجتماعی به مراتب خطرناک‌تر از عقب‌ماندگی تکنولوژی است

گروه شهرستان‌ها - معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: چیزی که امروز مردم کشور را تهدید می‌کند، عدم آشنایی با مسائل اجتماعی و استفاده ابزاری از آن است که آسیب‌های اجتماعی فراوانی را به‌دنبال دارد و به مراتب خطرناک‌تر از عقب‌ماندگی تکنولوژی است.

آسیب‌های اجتماعی به مراتب خطرناک‌تر از عقب‌ماندگی تکنولوژی استعلی رستمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: اکنون کشور در حوزه‌های عمرانی، بهداشت و درمان و تکنولوژی پیشرفت‌های چشمگیری داشته اما آسیب‌های اجتماعی که امروز بیشتر مردم گرفتار آن هستند خیلی نگران کننده‌ بوده و اگر در این حوزه پیشرفت و توسعه نباشد، پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت تحولات اجتماعی در جامعه افزود: این تحولات پایه و اساس یک جامعه بشمار می‌روند و رسیدگی به مسائل اجتماعی مانند مسائل فنی و مهندسی دارای پیچیدگی خاصی است و بی توجهی به آن تمام حوزه‌ها آسیب خواهند دید.

رستمی بیان کرد: برای تقویت در این حوزه روحانیون نقش تأثیرگذاری دارند و با ترویج و آموزش مسائل دینی می‌توانند در کاهش و پیشگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: علما می‌توانند با استفاده از تریبون‌های سخنرانی و نماز جمعه، مسائل و مشکلات اجتماعی را بازگو کرده و راه‌حل‌هایی را به قشرهای مختلف جامعه گوشزد کنند.

وی گفت: برای پیشرفت در این زمینه ابتدا نیاز است بسترهای مناسب جهت جذب همگانی به سمت مساجد فراهم شود و نیز اعتمادسازی مردم نسبت به روحانیت تقویت گردد.

انتهای پیام

captcha