اختلاف‌افکنی میان دولت و ملت خیانتی بزرگ است
کد خبر: 3782943
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

اختلاف‌افکنی میان دولت و ملت خیانتی بزرگ است

گروه اجتماعی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: اختلاف‌افکنی بین دولت، ملت و جامعه یک خیانت بزرگ است و فرقی نمی کند از سوی چه حزب، جریان و گروهی باشد چراکه وحدت کلمه مهم‌ترین اصل جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایکنا از کردستان محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز، ۳۰ دی ماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار که در سالن شهدای گمنام فرمانداری شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان از چهار سال پیش با استفاده از دستگاه های جاسوسی کار خود را بر علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرده‌اند.
وی با اشاره به فتنه های دشمنان افزود: دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی برای دهه مبارک فجر و ابتدای سال جدید فتنه‌ها و توطئه‌های جدید طراحی کرده‌اند که با هوشیاری مردم نقش بر آب خواهد شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه دشمنان در چار چوب سیاست‌ها طراحی پنج‌گانه‌ای را انجام داده‌اند، بیان کرد: قصد از طراحی این سیاست‌ها از پای در آوردن نظام جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «حفظ نظام اسلامی از بزرگ‌ترین معروفات جامعه است»، اعلام کرد: حفظ نظام اسلامی بیداری و هوشیاری ملت ایران را می طلبد.
الله‌مرادی بیشترین تمرکز دشمنان روی قشر آسیب‌پذیر جامعه است ادامه داد: دشمنان ما تمام تلاش خود را برای تحریک قشر فقیر و آسیب‌پذیر جامعه به اغتشاش و اعتراض در نظر گرفته‌اند.
وی ادامه داد: اختلاف افکنی بین دولت، ملت و جامعه یک خیانت بزرگ است و فرقی نمی کند از چه حزب و جریان و گروهی باشد چراکه وحدت کلمه مهم‌ترین اصل جمهوری اسلامی است.
در ادامه علی اکبر ورمقانی، فرماندار شهرستان بیجار با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده و فرد شروع شود، اظهار کرد: برهم زدن اساس خانواده در کشور توطئه امروزی دشمنان نظام است و برهمین اساس همگان باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.
وی افزود: همه ما در ادارات از رئیس، معاون و کارشناسان مسئول هستیم، آمران به معروف باشیم و اگر مسئولی آمر به معروف خوبی باشد عامل امر به معروف و نهی از منکر هم خواهد بود.
فرماندار بیجار با اشاره به اینکه استفاده بی‌رویه از حامل‌های انرژی یکی از ضعف‌های شدید اقتصادی کشور است، عنوان کرد: در شهرستان بیجار نیز این ضعف وجود دارد و مدیران آبفای شهری و روستایی بیجار به شدت از مصرف بی‌رویه آب در بیجار نگران هستند.
وی در پایان یادآور شد: در بیجار به ازای هر نفر ۹۰ لیتر مصرف بی رویه آب وجود دارد و صرفه جویی می‌تواند یک امر به معروف بسیار ارزشمند باشد.
انتهای پیام

captcha