برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در یزد
کد خبر: 3782992
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد از برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» روز جمعه، پنجم بهمن‌ماه در یزد خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در این استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه، پنجم بهمن ماه  در یزد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مسابقات در هشت رشته قرائت، حفظ کل، ترتیل، حفظ 30 جزء، قرائت تقلیدی،‌ قرائت نماز، نقاشی آیات و اذان ویژه آقایان و در دو گروه سنی هفت تا 16 سال و 16 تا 30 سال در مجتمع فرهنگیان استان یزد برگزار خواهد شد.
گرجی کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطق‌های فعال قرآنی، ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه و سایر مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم، استفاده از ظرفیت دستگاه ها و نهادهاي فرهنگی و قرآنی جهت تقویت بخش فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیتهاي قرآنی موجود در کانونهاي فرهنگی و هنری مساجد را از اهداف این مسابقات برشمرد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد تصریح کرد: مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات مدهامتان اردیبهشت ماه 98 در مشهد مقدس خواهد بود.

انتهای پیام

captcha