سازماندهی بیش از ۴۰۰۰ خادمیار رضوی در سمنان
کد خبر: 3783006
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

سازماندهی بیش از ۴۰۰۰ خادمیار رضوی در سمنان

گروه اجتماعی - سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان از سازماندهی بیش از چهار هزار خادمیار رضوی در این استان خبر داد.

سازماندهی بیش از ۴۰۰۰ خادمیار رضوی  سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا خسروی، سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان شب گذشته، 30 دی در نشست اعضای ستاد مرکزی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان از سازماندهی بیش از چهار هزار خادمیار رضوی در این استان خبر داد و گفت: گسترش خدمات آستان قدس رضوی در استان‌های کشور دلیل اصلی بازگشایی دفاتر استانی آستان قدس رضوی است.

خسروی یادآور شد: از این تعداد 850 خادمیار رضوی از استان سمنان موفق به گذراندن مراحل لازم و خدمت به زائران رضوی در حرم مطهر امام هشتم شده‌اند.

وی با بیان اینکه دفتر آستان قدس رضوی با هدف ارائه خدمات این آستان مقدس به شهروندان استان سمنان در این استان از سال 1394 آغاز به کار کرد، گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان چهار مأموریت فرهنگی، امداد مستضعفان، وقف و نذر و جذب خادمیاران را در دستور کار خود قرار داده است.

خسروی با تأکید بر لزوم همراهی مردم با این دفتر نمایندگی برای اجرای مأموریت‌های مهم آن، بر لزوم تبیین هر چه بیشتر اهداف و مأموریت‌های آستان قدس رضوی در استان‌های کشور تأکید کرد وگفت: امروز رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند.

خسروی با اشاره به اینکه جذب و سازماندهی خادمیاران رضوی در استان سمنان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این استان است، عنوان کرد: تاکنون بیش از چهار هزار خادمیار رضوی در سامانه خادمیاری استان سمنان نام‌نویسی کرده‌اند و سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام

captcha