‌فعالان کانون‌های مساجد‌ در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی نقش سازنده‌ای دارند
کد خبر: 3783016
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

‌فعالان کانون‌های مساجد‌ در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی نقش سازنده‌ای دارند

گروه اجتماعی ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالان کانون‌های مساجد در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی نقش سازنده‌ای دارند و به صورت عملیاتی توانستند کار‌های ارزنده‌ای را انجام داده‌اند.

نقش سازنده فعالان کانون‌های مساجد، در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتینادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: فلسفه اقتصادی مقاومتی انجام کار گروهی و جمعی که می‌تواند منجر به یک فعالیت اقتصادی شود و بهره اصلی آن متوجه متولیان کارگاه‌های اقتصادی شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: دوره آموزشی مختلفی با هدف ایجاد اشتغال ‌بین فعالان کانون‌های مساجد در سال‌های اخیر برگزار شده و تاکنون شاهد تحول بسیار مناسب در زمینه ایجاد اشتغال ‌بین نوجوانان و جوانان مسجدی هستیم.
سقاء اظهار کرد: فعالان کانون‌های مساجد در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی نقش سازنده‌ای دارند و به صورت عملیاتی توانستند کار‌های ارزنده‌ای را انجام داده‌اند.
وی افزود: ایجاد زمینه‌های اقتصاد خود کفا و مولد یکی از مهمترین اهداف اقتصاد مقاومتی است که تا کنون در این عرصه توانسته ایم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان ادامه داد: مقام معظم رهبری با تدبیر و دوراندیشی و مطرح کردن اقتصاد مقاومتی نشاط بسیار خوبی را در زمینه اقتصادی برای نوجوانان و جوانان فراهم کردند.
سقاء تأکید کرد: اگر خودباوری و اعتماد به توانمندی خود در بخش‌های مختلف جامعه ایجاد شود شاید تحول اساسی در زمینه‌های اقتصادی جامعه خواهیم بود و این رسالت جز اهداف بلند مدت اقتصاد مقاومتی است.
انتهای پیام

captcha