تخریب فرهنگی جامعه؛ پشت پرده برخی کالاهای قاچاق
کد خبر: 3783059
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

تخریب فرهنگی جامعه؛ پشت پرده برخی کالاهای قاچاق

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: بسیاری از کالاهایی که به‌صورت قاچاق وارد می‌شوند، جامعه هدف دارد که در مناطق خاصی برای تخریب جامعه و فرهنگ پخش شوند؛ لذا در این رابطه باید فعالیت‌های فرهنگی گسترش یابد.

اکثر کالاهای قاچاق، با اهداف تحریب فرهنگی وارد کشور می‌شوند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی‌ صبح امروز، 1 بهمن‌ماه‌ در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با تأکید بر اینکه انتظارات را باید براساس اهداف ترسیم کنیم، گفت: مقام معظم رهبری بر 5 مرحله تأکید کرده‌اند که مرحله اول انقلاب اسلامی، مرحله دوم نظام اسلامی، مرحله سوم دولت اسلامی، مرحله چهارم جامعه اسلامی و مرحله پنجم تمدن‌سازی اسلامی است.
وی ادامه داد: اگر به این نکته برسیم که هنوز به مرحله جامعه اسلامی وارد نشده‌ایم، انتظارات خود را تا مرحله دولت اسلامی ترسیم می‌کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدایاری افزود: عمده اهداف که در بیانات مقام معظم رهبری اشاره شده، کیفی است که در آن چند محور بسیار مهم بوده که نیروی انسانی بسیار مدنظر است.
وی یادآور شد: بسیاری از کالاهایی که به‌صورت قاچاق وارد می‌شوند، جامعه هدف دارد که در مناطق خاصی برای تخریب جامعه و فرهنگ پخش شوند؛ لذا در این رابطه باید فعالیت‌های فرهنگی گسترش یابد.
انتهای پیام

captcha