اعزام ۲۷۰ دانش‌آموز فردیسی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
کد خبر: 3783077
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

اعزام ۲۷۰ دانش‌آموز فردیسی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس از اعزام ۲۷۰ دانش‌آموز این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.

اعزام 270 دانش‌آموز فردیسی به مناطق عملیاتی جنوب کشوراحسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ازاعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی فردیس خبر داد و افزود:۲۷۰ دانش‌آموز این شهرستان، دوم بهمن‌ماه با بدرقه مسئولان شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
وی افزود: این اعزام‌ها هر ساله با هدف شناخت بیشتر دانش‌آموزان نسبت به دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس و آشنایی با سیره و فرهنگ شهدا و آزادمردانی که جانانه از ایران اسلامی صورت می‌گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس بیان کرد: همچنین بازدید دانش‌آموزان از مناطق جنگی در دانش‌آموزان حس ایجاد مسئولیت را تقویت می‌کند و آن‌ها با حس تعلق خاطر به شهدا و رزمندگان سلحشور که فداکاری کم‌نظیری داشته‌اند، حضور خود را در جامعه بهتر حس کرده و نقششان را بهتر ایفا می‌کنند.
علیزاده تصریح کرد: یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس برای نسل کنونی سبب می‌شود، جوانان جایگاه خویش را بهتر شناخته و در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور قوی‌تر عمل کنند.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس گفت: همچنین این دانش‌آموزان با شنیدن روایت سرگذشت افرادی که به خاطر اهداف مقدس جان خویش را برای دین، ملت، کشور و ناموس ملی، فدا کردند بهتر متوجه می‌شوند چگونه با دوستان وفادار رفتار کرده و چگونه با دشمنان خبیث مقابله کنند.
وی اظهار کرد: دانش‌آموزان دوم و یازدهم بهمن‌ماه به مدت چهار روز به همراه عوامل اجرایی از یادمان‌ها، زیارتگاه‌ها و پادگان‌ها بازدید می‌کنند.
انتهای پیام

captcha