رسالت رسانه ملی آشناسازی نسل جدید انقلاب با مبانی دینی است
کد خبر: 3783080
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

رسالت رسانه ملی آشناسازی نسل جدید انقلاب با مبانی دینی است

گروه اجتماعی - استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: یکی از رسالت‌های رسانه ملی آشنا کردن نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با مبانی دینی و اعتقادی است و در انجام این رسالت باید به انتقال پیام دقیق و مناسب، مخاطب‌شناسی و برخورداری از گروه‌‌های قوی برنامه‌سازی توجه کند.

رسالت رسانه ملی آشنا کردن نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با مبانی دینی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، امروز، اول بهمن در جمع معاونان و مدیران صداوسیمای مرکز استان، گفت: یکی از رسالت‌های رسانه ملی آشناسازی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با مبانی دینی و اعتقادی است و در انجام این رسالت باید به انتقال پیام دقیق و مناسب، مخاطب‌شناسی و برخورداری از گروه‌های قوی برنامه‌سازی توجه کند.
وی افزود: مسلماً در این راه خطیر شیوه انتقال یکنواخت پیام، کارآیی لازم را نخواهد داشت و پیام انقلاب را باید متناسب با ذائقه مخاطب و سلیقه‌شناسی از جوان امروز انعکاس دهیم.
پورمحمدی ادامه داد: در برهه کنونی، صدا و سیما ضمن ایفای نقش آموزشی خود باید با هماهنگی و همدلی، واقعیت‌های جامعه را منعکس کند.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش‌های دشمن جهت کتمان کردن دستاوردهای نظام، مسئولان دولتی را به همراهی با برنامه‌سازان صدا و سیما ملزم و تصریح کرد: اگر بدانم کسی حتی اگر جایگاه مدیریتی هم داشته باشد، در انعکاس این دستاوردها سنگ‌اندازی می‌کند، قطعاً برخورد خواهم کرد.
وی بیان کرد: آذربایجان‌شرقی در بخش‌های مختلف حرفی برای گفتن دارد و باید متناسب با این جایگاه و در راستای امیدآفرینی در جامعه، در صدا و سیما برنامه‌سازی شود.
وی با تأکید بر لزوم پوشش مناطق مرزی گفت: اگر در مناطق مرزی پوشش تلویزیونی لازم را نداشته باشیم، کشورهای همسایه به خصوص ترکیه، نه تنها کالا و فرهنگ خود را وارد کشور می‌کنند، بلکه لایه‌های فکری خود را نیز به خانواده‌های ما تزریق خواهند کرد.
پورمحمدی با بیان اینکه امروز جنگ نظامی در کار نیست بلکه جنگ اندیشه و فکر است، گفت: دشمنان تلاش دارند با استحاله رژیم طاغوت و ترویج تفکر سکولار، مردم ایران را متقاعد کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران کارآمدی لازم را ندارد.
وی اضافه کرد: امروز استکبار جهانی با وجود تمام برنامه‌ریزی‌ها و تقلاهای خود برای مقابله با انقلاب، به این نتیجه رسیده است که باید در قبال این نظام، سیاست صبر و بردباری را در پیش بگیرد.

انتهای پیام

captcha