‌کودکان و نوجوانان را با محتوای انقلاب آشنا کنیم
کد خبر: 3783107
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

‌کودکان و نوجوانان را با محتوای انقلاب آشنا کنیم

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان ‌آشناسازی نسل کودک و نوجوان با محتوای انقلاب را مهم برشمرد و گفت: شناخت آینده‌سازان از گذشته تاریک و آشنایی با ثمره‌های انقلاب اسلامی باید مورد توجه متولیان نسل کودک و نوجوان قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از گیلان، اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان امروز، اول بهمن ماه در نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گیلان، با مهم ارزیابی‌ کردن آشناسازی نسل کودک و نوجوان با آرمان‌ها و دستاوردهای چهل ساله انقلاب، گفت: پیوندهای فرهنگی و تقویت ارتباط میان نسلی در اولویت‌ فعالیت‌های این ایام قرار دارد.

وی به فعالیت‌های کانون در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: راه‌اندازی مرکز علوم و فنون این مجموعه فرهنگی در شهر رشت و برگزاری صبح شعر «نوری تا حرم» از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در پیاده راه فرهنگی شهر رشت، خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه ارزشمندی نیازمند تفکر و تامل هرچه بیشتر تصمیم‌گیرندگان و دست‌اندرکاران این عرصه است.

ضیایی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب از 6 لغایت 12 بهمن ماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در مسیر پیشبرد برنامه‌های دهه فجر با محوریت کودک و نوجوان نیازمند همگرایی و هم افزایی هستیم.

عباس بایرامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان نیز، با اشاره به اهمیت برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در حوزه کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: پهلو گرفتن کشتی انقلاب در ساحل چهل‌ سالگی و گذر افتخارآمیز از تمامی فراز و فرودها، فرصتی برای همراه‌سازی تمامی نسل‌های انقلاب و پیشگیری از آفت‌های متوجه آن است.

وی اهمیت آشناسازی نسل کودک و نوجوان با محتوای انقلاب را مهم برشمرد و گفت: شناخت آینده‌سازان از گذشته تاریک این کشور و آشنایی با ثمره‌های انقلاب اسلامی امری است که باید از سوی تمامی افراد جامعه، به‌ویژه متولیان نسل کودک و نوجوان مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان نگاهی به نقش رهبری امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب و جاری ‌سازی مفاهیم و ارزش‌های اسلامی در جامعه داشت و اظهار کرد: نشاط‌بخشی به فعالیت‌ها و انتقال مناسب پیام‌های انقلاب به نسل کودک و نوجوان در قالب برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب دارای اهمیت مضاعف است.

انتهای پیام

captcha