ارائه تخفیف ویژه مستأجران موقوفات درمانی در فارس
کد خبر: 3783108
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب صورت می‌گیرد؛

ارائه تخفیف ویژه مستأجران موقوفات درمانی در فارس

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۵ شیراز از اجرای طرح تخفیف ویژه مستأجران موقوفات درمانی فارس به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدحسن شریف، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز امروز، اول‌ بهمن‌ماه با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به همین مناسبت، این اداره تخفیف‌های ویژه‌ای را برای مستأجران موقوفات درمانی نمازی و پوستچی در نظر گرفته است.
وی افزود: مستأجرانی که از ابتدا تا پایان بهمن‌ماه امسال نسبت به تمدید اجاره نامه، پرداخت اجاره‌بها و پذیره خود اقدام کنند تا سقف 20 درصد مشمول تخفیف خواهند شد.
شریف گفت: مستأجران واقع در محله رکن‌آباد شیراز که مربوط به موقوفه پوستچی است و مستأجران محله چوگیا مربوط به موقوفه نمازی، می‌توانند از این فرصت بهره ببرند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز اظهار كرد: درآمد حاصله از موقوفات درمانی فارس صرف کمک به درمان بیماران نیازمند می‌شود.
وی افزود: هر چه مستأجران در پرداخت دیون خود به موقوفات درمانی با سرعت بیشتری اقدام کنند، در اجرای نیت واقفان خیراندیش موفق به خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به نیازمندان و تجهیز مراکز درمانی تابعه این موقوفات می‌شویم.
شریف یادآور شد: مستاجران خوش‌حساب همچنین در ثواب کار نیک واقفان خیراندیش برای رفع مشکلات درمانی جامعه شریک خواهند بود.
انتهای پیام

captcha