مدارس ابهر میزبان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی می‌شود
کد خبر: 3783149
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
در دهه فجر؛

مدارس ابهر میزبان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست آموزش و پرورش ابهر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی در ابهر برگزار می‌شود.

مدارس ابهر میزبان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، کریم مسگرجماعت، ظهر امروز، دوشنبه یکم بهمن ماه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر ابهر با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب، بر لزوم برگزاری برنامه‌های متنوع در مدارس و مقایسه پیشرفت‌های کشور با دوران طاغوت و با وضعیت فعلی کشورهای همسایه تأکید کرد.
وی با تاکید بر ضرورت ایجاد امید و نشاط در بین نوجوانان و جوانان با توجه به ایجاد حس یأس و ناامیدی در جامعه از طرف دشمنان در برهه کنونی، گفت: باید با ایجاد موج امید و نشاط در بین دانش‌آموزان به مقابله با این توطئه دشمنان رفت.
وی تأکید کرد: مدارس باید در ایام دهه فجر نماد وحدت و همبستگی ، مروج شادی و نشاط در جامعه و تجلی‌بخش خاطرات انقلاب برای نسل‌های جدید باشند.
مسگرجماعت با بیان خدمات بیکران در طول ۴۰ سال انقلاب در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، ادبی، فرهنگی و قرآنی و برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها با رویکرد ارائه دستاوردهای دانش‌آموزی را از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال برشمرد.
سرپرست آموزش و پرورش ابهر با اشاره به این که پیشرفت‌های شگرف علمی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است، گفت: گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب باعث شده است تا نسل جدید تصور درستی از استبداد حکومت پهلوی نداشته باشد و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی تبیین نشود، لذا وظیفه ماست تا این موارد به ویژه درباره پیشرفت‌های علمی را برای دانش‌آموزان روشنگری کنیم.
انتهای پیام
captcha