تخفیف هزینه 4 هزار فقره انشعاب به نیازمندان فارس
کد خبر: 3783153
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

تخفیف هزینه 4 هزار فقره انشعاب به نیازمندان فارس

گروه اجتماعی ـ طی 9 ماهه سال جاری، 4 هزار و 177 خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس از مزایای تخفیف هزینه انشعابات بهره‌مند شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، اول بهمن‌ماه با بیان اینكه طی 9 ماهه امسال 4 هزار و 177 فقره تخفیف هزینه انشعابات به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذار شده است، گفت: از این تعداد، 2 هزار و 630 مورد خدمات به مددجویان ساکن در روستا و یك هزار و 547 مورد به مددجویان ساکن در شهر ارائه شده است.
وی با تاکید بر اینکه خانوارهای تحت حمایت، علاوه بر دریافت تخفیف هزینه انشعابات از تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی نیز بهره‌مند می‌شوند، گفت: در 9 ماهه امسال 149 گواهی پروانه ساختمانی شهری و 220 گواهی پروانه ساختمانی روستایی برای مددجویان صادر شده است.
بذرافشان با بیان اینکه این خدمات در شش سرفصل به مددجویان ارائه‌ می‌شود، افزود: انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی ازجمله مواردی است که با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد فارس در ادامه افزود: طی 9 ماهه امسال هزار و 186 فقره انشعاب برق، 925 فقره انشعاب آب و 125 فقره انشعاب فاضلاب و هزار و 466 فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان فارس واگذارشده است.
انتهای پیام

captcha