آغاز جنگ روانی جدید علیه ایران با طعم ایران‌هراسی
کد خبر: 3783193
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

آغاز جنگ روانی جدید علیه ایران با طعم ایران‌هراسی

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: سفر هشت‌ روزه پمپئو به منطقه، ناشی از رویکرد جدیدی در میان دولت‌مردان آمریکا علیه ایران است و این سفر به منزله آغاز جنگ روانی علیه ایران با طعم ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی و القای تفکر امپراطوری فارس در منطقه غرب آسیاست.

اتحاد مردم توطئه دشمنان را با شکست روبه‌رو خواهد کرد

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، امروز، 1 بهمن در شورای اداری بخش اسفرورین که در سالن اجتماعات بخشداری اسفرورین برگزار شد با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در تاریخ مظلومیت شیعه، شاید واقعه‌ای جان‌گدازتر و جان‌سوزتر از شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) نباشد، چراکه شهادت ایشان درواقع علاوه بر جایگاه والا و بی‌نظیری که آن حضرت نزد خداوند، رسول گرامی اسلام(ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دارند، نقش حضرت فاطمه(س) در دفاع از جایگاه رفیع امامت و غصب این حق الهی و شهادت در این مسیر به‌عنوان اول شهیده راه ولایت قابل‌توجه و بررسی است.
وی افزود: حضرت زهرا(س) در جایگاه همسر امیرمؤمنان علی(ع) و نیز در جایگاه معصوم با تمام وجود، توان و قدرت خود از این مقام دفاع کردند که در این زمینه نحوه شهادت مظلومانه و وقایع بعد از آن همچون وصیت جان‌سوز و تاریخی آن حضرت، خود گواهی بر این مبارزه سیاسی است و الگویی باعظمت و ماندگار برای شیعیان در تمام تاریخ است.
مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: ویژگی بارز این الگوی سیاسی و خط‌مشی بانوی عصمت و طهارت (س) مشی آگاهانه توأم با بینش و بصیرت، اندیشیده و حساب‌شده، انتخابی و گزینش‌شده و مبتنی بر ایمان و عقیده است که باهدف تحقق سعادت و کمال تمامی انسان‌ها و نجات از بردگی‌ها و ذلت‌ها و تضمین و فراهم آوردن مبادی ارزش‌های معقول در جامعه به وقوع پیوست.
فاطمی‌نسب با اشاره به تلاش جدید دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و سفر هشت‌روزه وزیر خارجه آمریکا به کشورهای عربی خاطرنشان کرد: سفر هشت‌روزه پمپئو به منطقه، ناشی از رویکرد جدیدی در میان دولت مردان آمریکا علیه ایران است و این سفر به منزله آغاز جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران با طعم ایران هراسی و شیعه هراسی و القای تفکر امپراطوری فارس در منطقه غرب آسیاست.
وی تصریح کرد: پمپئو به کشورهای منطقه همچون اردن، مصر، امارات، بحرین، قطر، عربستان و عمان سفر کرده و مهم‌ترین هدف خود را در راستای ایران هراسی و معرفی کشورمان به‌عنوان عنصر بی‌ثبات ساز در منطقه معرفی کرده درنهایت قرار است منجر به برگزاری یک همایش بین‌المللی دوروزه طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن در لهستان شود.
مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: با یاری خداوند متعال و با اتحاد مردم و مسئولان این توطئه دشمنان هم با شکست روبه‌رو خواهد شد و ملت ایران می‌تواند به نحو احسن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.
فاطمی نسب با اشاره به فرارسیدن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی گفت: پس از چهل سال با توجه به‌تمامی کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها مردم ایران می‌توانند چهل‌سالگی انقلاب اسلامی خود را جشن بگیرند و با امید و انگیزه بیشتری موضوعات انقلاب را پیگیری کنند.

انتهای پیام

captcha