فرهنگ حمایت از بخش خصوصی تقویت شود
کد خبر: 3783221
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

فرهنگ حمایت از بخش خصوصی تقویت شود

گروه اجتماعی ـ استاندار ایلام با تأکید بر فرهنگ حمایت از بخش خصوصی گفت: همراهی و همگامی با بخش خصوصی در ظرفیت‌های قانونی در کل دستگاه‌ها و سازمان‌ها توسعه یابد.

فرهنگ حمایت از بخش خصوصی تقویت شودبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز در نشست بررسی شرکت‌های کار آفرین اقتصادی در ایلام اظهار کرد: تلاش ما رونق کسب و کار در استان و افزایش اشتغال و رفع بروکرسی اداری است که بسیار دست و پا گیر شده است.
وی با بیان اینکه باید برای دسترسی آسان و تسهیل امور این موانع بطور کلی حذف شود، افزود: سیستم اداری ما چابک و روان نیست و باید در جهت روان سازی این روند تلاش کنیم.
استاندار ایلام با تاکید بر توانمندسازی بخش خصوصی جهت توسعه و اشتغال در استان، تصریح کرد: مدیران و مردم ایلام باید تلاش کنند که آینده روشنی را برای فرزندان این سرزمین بسازند و این جز با نگاه مثبت به فعالان بخش خصوصی امکان پذیر نیست.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: دولت به دنبال این است که از تمامی ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی استفاده کند.
وی اضافه کرد: استان ایلام می‌تواند با جلب و جذب سرمایه گذاری‌های جدید به نقطه مطلوبی برسد و برای رسیدن به این مهم نیاز است که دستگاه های اجرایی در کنار بخش خصوصی باشند.
استاندار ایلام از هرگونه همکاری با بخش خصوصی استقبال کرد و افزود: مزیت‌های بسیار زیادی در این استان وجود دارد که باید به سرعت و نه به کندی این استان را توسعه یافته کند.
انتهای پیام
captcha