اعزام ۳۵۰ مبلغ در ایام فجر انقلاب به مناطق مختلف خراسان‌شمالی
کد خبر: 3783301
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶

اعزام ۳۵۰ مبلغ در ایام فجر انقلاب به مناطق مختلف خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۵۰ مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی استان اعزام می‌شوند.

اعزام ۳۵۰ مبلغ در ایام فجر انقلاب به مناطق مختلف خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان امروز اول بهمن ماه در نشست کارگروه های تخصصی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با ایام پیروزی انقلتب اسلامی ۳۵۰ مبلغ و مبلغه به نواحی مختلف شهری و روستایی استان اعزام می شوند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: برنامه های این سازمان در دو بخش است که 40 عنوان آنها ویژه و در هر یک از شهرستان‌ها نیز این عنوان برنامه ها برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی جشن انقلاب و بزرگداشت ارزش‌ها، اصول و آرمان‌های انقلاب، افزود: نشست مجمع عمومی استادان، گفتمان های دینی نیز با محوریت انقلاب و دستاوردهای آن در دستور کار کارگروه تخصصی چهلمین سالگرد انقلاب قرار دارد.

وی افزود: اعزام طلاب غیر ایرانی به مناطق مختلف، برای تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر در دستور کار است و تجربه نشان داده بازخورد این حرکت در تبیین دستاوردهای انقلاب مثبت است.

فریمان ابراهیم زاده، نماینده کارگروه بهداشت، درمان و سلامت ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خراسان‌شمالی نیز در این کارگروه با بیان اینکه میزان مرگ نوزادان تا 28 روزگی قبل از انقلاب 140 در هزار بوده است، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی این آمار به 9 در هزار رسیده است که هدف این است به کمتر از پنج نوزاد این آمار کاهش پیدا کند.

وی بیان کرد: به علت بالا بودن هزینه‌های دندان پزشکی در شش ماه گذشته بیش از 100 دانش آموز تحت پوشش امکانات بهداشت دهان و دندان قرار گرفتند.

به گفته وی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اردوی جهادی به روستاهای محروم با حضور دانشجویان پزشکی و هیئت های علمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha