برگزاری کنگره ملی سرلشکر شهید باقری در تبریز
کد خبر: 3783315
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

برگزاری کنگره ملی سرلشکر شهید باقری در تبریز

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه عاشورا گفت: کنگره ملی سرلشکر شهید حسن باقری نهم بهمن‌ماه جاری در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره ملی سرلشکر شهید باقری در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: کنگره ملی سرلشکر شهید حسن باقری نهم بهمن‌ماه جاری در مصلای امام خمینی‌(ره) تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره به‌منظور آشنایی هر چه بهتر اقشار مختلف مردم با شخصیت فردی و اجتماعی این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

سرادر خرم، با بیان این‌که سرلشکر شهید باقری افشرد، از نوابغ و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس است، افزود: مقام معظم رهبری، در دوران دفاع مقدس، این شهید را کشف و به فرماندهان معرفی کرد و در همان روزهای نخست جنگ، خودش را به‌عنوان استعداد برتر در طراحی جنگ و مقابله با دشمن شناساند.

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه این کنگره سالانه برگزار خواهد شد، افزود: بررسی، شناسایی و معرفی ابعاد شخصیتی شهدایی که نقش تعیین‌کننده در سرنوشت جنگ داشتند مثل شهید سردار حسن باقری هدف اصلی این کنگره سراسری است که پس از تهران برای نخستین بار در تبریز برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: اگر جوانان با شخصیت و ویژگی‌های نخبگان و نابغه‌های جنگ تحمیلی آشنا و از آنان الگوگیری کنند همان طور که این شهدای والامقام در جبهه های حق علیه باطل خط شکنی کردند، جوانان نیز در جبهه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی خط شکن خواهند بود.

انتهای پیام

captcha