اجرای ۱۰ ویژ‌ه‌برنامه دهه فجر از سوی کمیته قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل
کد خبر: 3783318
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

اجرای ۱۰ ویژ‌ه‌برنامه دهه فجر از سوی کمیته قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در برنامه‌های گرامیداشت انقلاب اسلامی، کمیته قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی با ۱۰ سرفصل برنامه‌های مختلفی را در استان ‌پیش‌بینی کرده که از مهمترین آن‌ها برگزاری جشنواره در ۱۲ محور معرفی دستاورد‌های انقلاب با موضوعات قرآنی و تجلیل از تلاشگران این عرصه است.

کمیته قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، ۱۰ ویژه برنامه اجرا خواهد کردحجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل‌ در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: تجمل‌گرایی دور از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و برنامه‌هایی که ترویج‌دهنده اشرافیت در جامعه باشند، با اهداف شکل‌گیری نظام در تضاد خواهد بود.
ستوده گفت: باید تمامی هم و غم مسئولان ‌برای بهبود و ارتقای کیفی زندگی مردم باشد تا لبخند رضایت را در چهره تک تک محرومان و نیازمندان جامعه مشاهده کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: حاکمیت نبوی و علوی پایه‌های حکومت انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهد و مردمی بودن نظام وجه تمایز آن با دیگر انقلاب‌های مشابه است.
ستوده ادامه داد: با نزدیک شدن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به مباحث محتوایی و چگونگی معرفی انقلاب اسلامی با تبیین دستاورد‌های موجود در آن ورود جدی داشته باشند.
وی اضافه کرد: توجه به حوزه فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ها و جشن‌های درنظر گرفته شده در ایام دهه فجر که یادآور مجاهدت ملت بزرگ ایران برابر طاغوت و ارزش‌های ماندگار است باید به یک اصل مهم تبدیل شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در برنامه‌های گرامیداشت انقلاب اسلامی، کمیته قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی با ۱۰ سرفصل برنامه‌های مختلفی را در استان اردبیل پیش‌بینی کرده که از مهمترین آن‌ها برگزاری جشنواره در ۱۲ محور معرفی دستاورد‌های انقلاب با موضوعات قرآنی و تجلیل از تلاشگران این عرصه است.
انتهای پیام

captcha