کسب معرفت و اخلاق در مجلس بی‌بی دو عالم
کد خبر: 3783333
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان بیان کرد:

کسب معرفت و اخلاق در مجلس بی‌بی دو عالم

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام مهدی فقیهی با بیان اینکه هرچه در عالم هستی است به واسطه وجود حضرت زهرا(س) است، گفت: مجلس بی‌بی دو عالم مجلس کسب نور، معرفت و اخلاق است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام مهدی فقیهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کوهبنان، اول بهمن‌ماه در مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) که در حسینیه قمر بنی‌هاشم(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: خداوند به واسطه نزول سوره قدر غم و اندوه را از وجود پیامبر اکرم(ص) دور کرد تا نور الهی بر قلوب مردم مستولی شود و انسان فقط تحت ولایت خدا قرار گیرد.
وی بیان کرد: حضرت زهرا(س) باعث آرامش نبی مکرم اسلام(ص) بودند؛ شخصیتی که ستون‌های دین به‌واسطه وجود او استوار و محکم شده‌اند. خداوند به نبی مکرم اسلام(ص) کوثر و خیر فراوان عطا کرد؛ شخصیتی که پدر در وصفش جمله «فداها ابوها» را تکرار می‌کرد.
فقیهی با بیان اینکه هرچه در عالم هستی است به واسطه وجود حضرت زهرا(س) است، ادامه داد: مجلس بی‌بی دو عالم مجلس کسب نور، معرفت و اخلاق است. شهدای گمنام، عزیز و محبوب هستند؛ هر جا به مشکلی برخورد کردید، شهدا را واسطه قرار بدهید چراکه آنان به بی‌بی دو عالم ادب خاصی داشتند و آبرومند به درگاه حضرت حق شتافتند.
وی بیان کرد: بزرگی، عزت و باب‌الحوائجی حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) به‌واسطه ادب و ارادت ایشان به بی‌بی دو عالم بود. لذا، در روز عاشورا وقتی در آستانه شهادت بود، حضرت زهرا(س) را در کنار بالین خود دید.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha