برگزاری همایش «بانوان فاطمی» در خرم‎آباد
کد خبر: 3783344
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

برگزاری همایش «بانوان فاطمی» در خرم‎آباد

گروه فرهنگی ـ رئیس تبلیغات اسلامی خرم‎آباد از برگزاری همایش «بانوان فاطمی» در دهه فجر با حضور بانوان فرهیخته در خرم‎آباد خبر داد و گفت: ۴۰ گفتمان به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب در خرم‌آباد برگزار می‏‌شود.

برگزاری همایش «بانوان فاطمی» در خرم‎آبادحجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رئیس ادره تبلیغات اسلامی خرم‎آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح‌ برنامه‌های تبلیغات اسلامی خرم‎آباد در ایام دهه فجر، گفت: با توجه به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه تلاش ما بر این است برنامه‌های دهه فجر با محوریت تبیین سبک فاطمی باشد که در این راستا همایش «بانوان فاطمی» را در دستور کار داریم.
وی افزود: همایش «بانوان فاطمی» در دهه فجر با حضور بانوان فرهیخته خرم‌آباد و با هدف تجدید پیمان با ارزش‌های سبک زندگی فاطمی و تببین اهداف انقلابی برگزار خواهد شد.
منصوری برگزاری همایش روحانیان و مبلّغان در پنجم بهمن‌ماه جاری با هدف محتوابخشی و تقسیم وظایف و رسالت‌های مبلّغان، گردهمایی مداحان هیئات مذهبی با هدف تببین و تشریح رسالت‌های مداحی برای مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی خرم‎آباد در دهه فجر عنوان کرد.

برگزاری 40 گفتمان به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

منصوری همچنین از برگزاری 40 گفتمان به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بخش‌های حوزوی، دانشگاهی و دانش‌آموزی با هدف تعمیق ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی، برای طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‎آباد برشمرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‎آباد همچنین از برگزاری برنامه‌های فجر فاطمی با هدف تبیین و تشریح سبک زندگی فاطمی و بیان دستاوردها و ارزش‌های والای نظام در تمام روستاهایی که از وجود روحانی مستقر بهره‌مند هستند، خبر داد و گفت: در ایام فجر فاطمی محافل انس با قرآن در مساجد روستایی و شهری با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha