بازدید رئیس دانشگاه فرهنگیان از ایکنا
کد خبر: 3783369
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

بازدید رئیس دانشگاه فرهنگیان از ایکنا

گروه جامعه ــ رئیس دانشگاه فرهنگیان امروز دوم بهمن‌ماه، با حضور در ایکنا و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از بخش‌های مختلف خبرگزاری و این سازمان بازدید کرد.

بازدید رئیس دانشگاه فرهنگیان از ایکنا‌به گزارش ایکنا؛ حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان امروز، دوم بهمن‌ماه، با حضور در ایکنا و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از بخش‌های مختلف خبرگزاری و این سازمان بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن حضور در تحریریه فارسی و بین‌الملل خبرگزاری ایکنا از نزدیک در جریان تولید محتوا و سوژه‌پردازی‌های قرآنی و دینی این خبرگزاری قرار گرفت.
 
وی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از ورود به مقوله افزایش مهارت‌های دانشجویان در زمینه تدبر در قرآن کریم گفت: تقویت روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم از نیازهای جدی دانشجویان است که در دانشگاه فرهنگیان از کیفیت بهتری برخوردار است، اما در این میان پرداختن به مهارت‌های تدبر در قرآن کریم جایگاه ارزشمندی دارد و ورود سازمان قرآنی دانشگاهیان به این حوزه قابل توجه است.
 
وی به مسئولان بخش‌های مختلف سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور پیشنهاد داد تا از تجریبات سایر کشورهای اسلامی نیز استفاده کنند و گفت: در بسیاری از کشورهای غیر اسلامی نیز فعالیت‌های دینی و قرآنی به بهترین شکل به صورت مردمی دنبال می‌شود که قابل تقدیر و الگوبرداری است این الگوبرداری و تبادل تحریبات می‌تواند به بهبود روند فعالیت کمک کند.
 
انتهای پیام
captcha