برگزاری جشنواره سرود «مدرسه انقلاب» در بیش از ۴۰۰۰ مدرسه
کد خبر: 3783374
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

برگزاری جشنواره سرود «مدرسه انقلاب» در بیش از ۴۰۰۰ مدرسه

گروه هنر ــ بخش ویژه سرود جشنواره مدرسه انقلاب با سرود‌هایی از آلبوم بزرگراه در ۴۰۰۰ مدرسه متوسطه دوم کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، جشنواره مدرسه انقلاب که به همت انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری و به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در ۴۰۰۰ مدرسه متوسطه دوم کشور برگزار می‌شود، امسال و در بخش ویژه سرود بر اساس دو قطعه سرود آلبوم بزرگ‌راه پذیرای اجرای گروه‌های سرود دانش آموزی خواهد بود.
در این گزارش آمده؛ در بخش ویژه سرود جشنواره مدرسه انقلاب، دو قطعه سرود «باغبون» و «هفتمین دقیقه» با مضامینی از دو شهید والامقام برونسی و تهرانی مقدم در اختیار دانش آموزان قرار گرفته‌ است تا دانش‌آموزان با بازخوانی یکی از این دو سرود در جشنواره شرکت کنند.
دانش آموزان سراسر کشور می‌توانند تا پایان اسفند ماه و از طریق سامانه جشنواره به نشانی www.madreseenghelab.com آثار خود را ارسال کنند که پس از داوری سرود‌های ارسال شده، به آثار برگزیده در اختتامیه جشنواره هدایایی تقدیم خواهد شد.
هفتمین دوره جشنواره مدرسه انقلاب با محوریت روایت دستاورد‌های انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان نسل سومی از ۱۲ بهمن ماه در بیش از ۴۰۰۰ مدرسه متوسطه سراسر کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha