‌۱۳۰۰ رزنی در جشنواره ‌«در امتداد نور»‌ شرکت کردند
کد خبر: 3783403
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
همزمان با ایام‌الله فجر؛

‌۱۳۰۰ رزنی در جشنواره ‌«در امتداد نور»‌ شرکت کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرماندار رزن از برگزاری ۳ محفل انس با قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: جشنواره بزرگ در امتداد نور ویژه دهه مبارک فجر در ۱۵ رشته و با شرکت ۱۳۰۰ نفر در راستای ترویج قرآن‌خوانی برگزار می‌شود.

برگزاری 3 محفل «انس با قرآن» و شرکت 1300 رزنی در جشنواره قرآنی «در امتداد نور»به گزارش ایکنا از همدان، علی‌رضا نوربخش، معاون فرماندار رزن امروز، 2 بهمن‌ماه در جلسه شورای قرآنی شهرستان رزن از فعالیت 20 خانه قرآنی در سطح شهرستان رزن خبر داد و اظهار کرد: 3 مدرسه قرآنی و یک دارالقرآن در سطح شهرستان رزن در راستای آموزش و ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی در حال فعالیت هستند.
وی برگزاری 3 مورد محفل انس با قرآن کریم، برگزاری جشنواره بزرگ در امتداد نور ویژه دهه مبارک فجر در 15 رشته و با شرکت 1300 نفر از دیگر برنامه‌های شهرستان رزن در راستای ترویج قرآن‌خوانی در رزن برشمرد.‌
نوربخش با بیان اینکه تربیت معلمان قرآنی در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی در حال انجام است، افزود: در سالجاری دوره‌های آموزش قرآن در رشته‌های مختلف ویژه 1500 نفر برگزار شده است.
معاون فرماندار رزن ادامه داد: همچنین 21 نفر هم در دوره‌های تربیت معلم قرآنی شرکت داشته اند.
وی از فعالیت بیش از 64 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در شهرستان رزن خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های مهمی که در این کانون‌ها پیاده و اجرا می‌شود آموزش قرائت قرآن است.
نوربخش از توزیع بیش از 300 جلد قرآن در مناطق روستایی و محروم شهرستان رزن خبر داد و افزود: جشنواره بزرگ در امتداد نور ویژه دهه فجر در 15 رشته کتبی و عملی با شرکت 1300 نفر از علاقمندان به مسابقات قرآنی در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی رزن در سال گذشته مقام نخست کشوری را کسب کرد، اظهار کرد: مدارس شهرستان رزن توجه بیشتری به بحث قرآن‌آموزی داشته باشند و با برگزاری مسابقات و تجلیل از برگزیدگان این مسابقات جوانان را به سمت قرآن‌خوانی هدایت کنند.
انتهای پیام

captcha