اجرای ۲۸۴ ویژه‌برنامه دهه فجر در کمیته مشارکت‌های مردمی کردستان
کد خبر: 3783448
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

اجرای ۲۸۴ ویژه‌برنامه دهه فجر در کمیته مشارکت‌های مردمی کردستان

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کردستان به برنامه‌های اجرایی ویژه دهه فجر اشاره و عنوان کرد: در کارگروه مشارکت‌های مردمی ستاد دهه فجر ۲۸۴ ویژه‌برنامه دهه‌فجر تدوین شده و طی این ایام در استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی برای اجرای هرچه بهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تدوین شده است.
وی افزود: در این راستا از ابتدای سال تا کنون تشکیل کارگروه انجمن‌های مردم نهاد، نشست هم اندیشی طلاب و علما، طلایه‌داران فاطمی، برگزاری همایش عمومی مردمی، برگزاری همایش وعاظ و طلاب اهل تشیع و تسنن در استان برگزار شده است.
حجت‌الاسلام رستمی بیان کرد: برنامه‌های چهل سالگی انقلاب در اداره تبلیغات اسلامی از اول سال جاری شروع شده و تا پایان سال ادامه دارد.
وی به برنامه‌های اجرایی ویژه دهه فجر اشاره و عنوان کرد: در کارگروه مشارکت‌های مردمی ستاد دهه فجر 284 ویژه برنامه دهه فجر طراحی و تدوین شده است.
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، هم اندیشی علما و روحانیون تشیع و تسنن، همایش دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان، محافل قرآنی و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه مبارکه فجر امسال است.
انتهای پیام

captcha