جزیره‌ای عمل کردن مهم‌ترین آسیب در حوزه اجتماعی است
کد خبر: 3783523
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲
علیدادی‌سلیمانی:

جزیره‌ای عمل کردن مهم‌ترین آسیب در حوزه اجتماعی است

گروه اجتماعی - امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه در حوزه مسائل اجتماعی ورود همه اقشار جامعه ضرورت دارد و همه افراد جامعه، نهادها و دستگاه‌ها باید در این حوزه خود را به نوعی مسئول بدانند، گفت: جزیره‌ای عمل کردن مهم‌ترین آسیب در حوزه مسائل اجتماعی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان دیروز سه‌شنبه، 2 بهمن در دیدار عالم‌زاده، شهردار کرمان و جوشایی، معاون فرهنگی ـ هنری شهردار با وی با موضوع تشکیل شوراهای اجتماعی محلات در شهر کرمان گفت: این اقدام یک جریان مثبت اجتماعی خوب است اگر راهکارهای قانونی آن دیده شود.
وی حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم جامعه در عرصه مختلف را امری مثبت و خوب ارزیابی کرد و افزود: شهرداران محله در حوزه اجتماعی باید کارآمد باشند و این اقدام صرفا به معرفی یک فرد محدود نشود.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه این کار در کنار همه نتایج مطلوب و مفید خود در حوزه اجتماعی آسیب‌هایی هم دارد که حتماً باید مد نظر قرار گیرد بیان کرد: اگر فرد انتخاب شده کارآمد و فعال نباشد اثر منفی آن خیلی بیشتر از این اقدام مثبت است.
وی با تأکید بر اینکه در حوزه مسائل اجتماعی ورود همه اقشار جامعه ضرورت دارد و همه افراد جامعه، نهادها و دستگاه‌ها باید در این حوزه خود را به نوعی مسئول بدانند، تصریح کرد: جزیره‌ای عمل کردن مهم‌ترین آسیب در حوزه مسائل اجتماعی است.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه در رویکردهای اجتماعی به‌شدت نیازمند مشارکت مردم در مناطق مختلف هستیم اظهار کرد: اگر این اقدام در سطح شهر کرمان به‌خوبی انجام شود و نتیجه بدهد قطعا برای دیگر نقاط و به سایر شهرهای استان هم تعمیم داده می‌شود و از این اقدام مثبت الگوبرداری می‌شود.
وی با یادآوری حضور موفق مردم در صحنه‌های مختلف تأکید کرد: تاریخ چهل ساله نظام جمهوری اسلامی نشان داده که هر جا مردم خودشان وارد صحنه‌های اجرایی شدند و به کمک مسئولان آمدند در آن صحنه‌ها موفق بودیم.
انتهای پیام

captcha