فراخوان طراحی پوستر «مدار چهل هجده»
کد خبر: 3783533
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

فراخوان طراحی پوستر «مدار چهل هجده»

کانون خبرنگاران نبأ ــ فراخوان پوستر «مَدار چهل هجده» با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز منتشر شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ فراخوان پوستر «مَدار چهل هجده» با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز منتشر شد.

در این فراخوان عدد چهل به عنوان چهلمین سال پیروزی انقلاب و هجده نیز سن حضرت زهرا(س) است.

فراخوان از 29 دی ماه سال جاری آغاز شده و علاقه‌مندان تا تاریخ 8 بهمن ماه سال 97 فرصت دارند با مراجعه به آدرس www.social.ahvaz.ir و انتخاب گزینه ارسال اثر ضمن تکمیل مشخصات کامل، اثر خود را ارسال کنند.

گفتنی است، آثار می‌بایست تولیدی و حداکثر محصول سال جاری باشد و در قالب پوستر با ابعاد 50 در 70 سانتی متر به صورت عمودی ورزولوشن 300 و در فرمت آثار باید jpg و با کیفیت بالای 9 ارائه شود وهر هنرمند می‌تواند حداکثر 5 اثر یا یک مجموعه 5 تایی اثر ارسال کند.

داوران این فراخوان به سیدمحمدرضا میری، دبیر نهضت مردمی پوستر انقلاب و حامد مغروری، عضو هیئت مؤسس مجمع طراحان آیه واگذار شده و داوری نیز در تاریخ 12 تا 15 بهمن ماه‌ انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، نمایشگاه و اکران آثار و اعلام نتایج 18 بهمن ماه 97 برگزار و جوایز نفرات اول تا سوم به ترتیب 15،000،000 ریال وجه نقد، 10،000،000 ریال وجه نقد و 8،000،000 ریال وجه نقد است و به تمامی شرکت‌کنندگانی که آثارشان در دور نهایی انتخاب شود نیز 2،000،000 ریال وجه نقد اهدا می‌شود.

آمنه اسلامی

انتهای پیام

captcha