راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی تولید مبتنی بر صادرات است
کد خبر: 3783594
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی تولید مبتنی بر صادرات است

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون نظارت سازمان استاندارد کشور با تأکید بر اینکه باید تولید مبتنی بر صادرات، رونق یابد، گفت: تنها راه نجات کشور از مشکلات تولید مبتنی بر صادرات است.

راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی تولید مبتنی بر صادرات استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، وحید مرندی‌مقدم، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان استاندارد کشور، صبح امروز، 2 بهمن‌ماه، در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و واحدهای تولیدی نمونه کیفی استاندارد، با تأکید بر اینکه باید تولید مبتنی بر صادرات، رونق یابد، اظهار کرد: تنها راه نجات کشور از مشکلات، تولید و تولید مبتنی برصادرات است.
وی ادامه داد: با ابلاغ بسته حمایتی توسط دولت، واحدهایی که به عنوان واحد نمونه ملی یا استانی انتخاب شده‌اند، با هدف اعتمادسازی و سودبری واحدهای تولیدی از نمونه‌برداری استاندارد، معاف خواهند شد.
مرندی‌مقدم بیان کرد: یکی از مشکلات کشور بعد از انقلاب، توجه نکردن به تولید برای صادرات است و مقام معظم رهبری نیز تأکید کرده‌اند که تمام تولیدات باید براساس استانداردها باشد.
وی خاطرنشان کرد: برای رهایی از اقتصاد نفتی، چاره‌ای به جز اتکا به تولید ملی و تولید مبتنی بر صادرات نداریم و برای رسیدن به تولید مبتنی بر صادرات نیز باید از مسیر استاندارد عبور کنیم.
انتهای پیام

captcha