تهیه مستند همراهان یزدی امام(ره) در نوفل‌لوشاتو
کد خبر: 3783713
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

تهیه مستند همراهان یزدی امام(ره) در نوفل‌لوشاتو

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ارشاد استان یزد با اشاره به نقش یزدی‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی از تهیه مستندی از همراهان یزدی امام(ره) در نوفل‌لوشاتو به کارگردانی «سیدمجتبی حسینی» خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز، 3 بهمن در نشست با حجت‌الاسلام حبیبیان، رئیس ستاد اقامه نماز استان با اشاره به نقش یزدی‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مستندی از همراهان یزدی امام(ره) در نوفل‌لوشاتو به کارگردانی سیدمجتبی حسینی در حال آماده‌سازی است.
جوادیان‌زاده با اشاره به اینکه این مستند در دو بخش فعالیت‌های سیاسی و نماز این شخصیت‌ها اشاره دارد ادامه داد: رونمایی از صوت‌ها و تصویرهایی که در آرشیو انقلاب اسلامی در استان یزد وجود دارد و همچنین عکس هایی که توسط عکاسان انقلاب در یزد تهیه شده است از دیگر برنامه این اداره کل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی همچنین با استقبال از پیشنهاد ستاد اقامه نماز استان یزد بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی برگزاری جشنواره انیمیشن و داستانک در بخش نماز را دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های هنری در ترویج فرهنگ نماز تصریح کرد: ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در جامعه امری ضروری است که باید در راستای ترویج این فریضه الهی در جامعه به ویژه نسل جوان تلاش کنیم.

انتهای پیام

captcha