وحدت و همدلی مردم و مسئولان؛ رمز ماندگاری انقلاب
کد خبر: 3783727
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

وحدت و همدلی مردم و مسئولان؛ رمز ماندگاری انقلاب

گروه اجتماعی ـ امام جمعه تویسرکان وحدت و همدلی را رمز ماندگاری و موفقیت نظام جمهوری اسلامی و رسیدن این انقلاب به چهل‌سالگی دانست.

وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان؛ رمز ماندگاری انقلاببه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان در شورای هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور فرماندار و تمامی مسئولان شهرستان در دفتر خود برگزار شد، گفت: مؤثرترین عامل ماندگاری و پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه ایرانی پس از انقلاب و رسیدن به چهل‌سالگی با توجه به تحریم‌ها و دشمنی‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمن در هر زمان و ناکام ماندن دشمن از حصول نتیجه وحدت و همدلی میان مسئولان دولت و آحاد مردم جامعه و بها دادن به جوانان این مرز و بوم بوده است و این امر جای شکرگزاری دارد.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه دشمن تلاش می‌کرد تا انقلاب را طی سال‌های متمادی و با حربه‌های مختلف با شکست مواجه کند، موفق نشد و با یاری خدا و وحدت مسئولین و مردم اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد این پیروزی قرار داریم وظیفه تمام مسئولن و نهادها این است که اقدامات و کارهای انجام شده را طی این چهل سال به صورت مقایسه‌ای با قبل از انقلاب در قالب بنر و بروشور به طور واضح و روشن و بی‌کم و کاست به اطلاع مردم علی‌الخصوص قشر جوان شهرستان به طور مفید و مختصر قرار دهند.
وی افزود: این اقدام اذهان مردم و جوانان را از یاوه‌گویی‌ها و دروغ‌های دشمنان که سعی در تفرقه‌افکنی دارند پاک کرده و موجب می‌شود به واقعیات پیشرفت‌ها به طور روشن دست یابند و هر مسئولی که این امر را نادیده بگیرد از فرمان رهبری تخطی نموده و باید پاسخگو باشد و اگر ما درست کار نکنیم دشمن خلاف آن را به جوانان می باوراند.
موحدی افزود: امسال جشن انقلاب باید به صورتی خاص و ویژه برگزار شود چراکه دشمن تلاش می‌کرد که نظام جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نبیند.

مقایسه میان اقدامات صورت گرفته قبل و بعد از انقلاب
فرماندار شهرستان تویسرکان ضمن تأکید بر وحدت اسلامی و توجه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر خودکفایی و نامگذاری سال ۹۷ به حمایت از کالای ایرانی که نتیجه اش ایجاد اشتغال در سطحی گسترده است، اعلام کرد: شهرستان تویسرکان نیز به این مقوله توجه کافی را نموده و با برداشتن موانع به کمک تمامی دستگاه‌های مربوطه و رفع مشکلات اداری در اسرع وقت، ایجاد هماهنگی‌های لازم به توسعه کارگاه‌ها و صنایع تولیدی و رونق اقتصادی بازار شهرستان تویسرکان و ایجاد اشتغال، گام‌های مؤثری را برداشته است.
وی تصریح کرد: نمونه بارز این اقدامات کسب رتبه نخست استانی در جذب و واگذاری تسهیلات ارزان قیمت به صنایع و کارگاه‌ها، طرح بزرگ و ملی سرشاخه کاری و پیوند گردو، ایجاد خزانه پیوندک گردو در سطحی وسیع، پروژه عظیم سد خرم‌رود، احداث و افزایش کشت گلخانه‌ای، چهار باند کردن جاده تویسرکان کنگاور و همچنین تویسرکان جوکار، تبدیل شهرستان به قطب دارویی غرب کشور، برگزاری جشنواره ملی گردو، مبل و منبت و فرشبافی، اخذ برند ملی و جهانی گردو و چندین پروژه موفق دیگر است.
مومیوند در ادامه افزود: جوان محوری سرلوحه کار ما بوده و برای اکثر ادارات از جوانان قابل و لایق مدیر انتخاب کرده و اینگونه جوانان را وارد میدان مدیریتی و تصمیم‌گیری کرده‌ایم و تمام تلاش خود را در جهت ترقی و آبادانی شهرستان به کار خواهیم گرفت.
وی در پایان یادآور شد: باید تلاش کنیم که این وحدت و همدلی که سرمنشا تمام اتفاقات خوب در شهرستان بوده کمرنگ نشود و از همه نیروهای فرهیخته و کاردان چه ریش سفیدان با تجربه و چه جوانان پر شور و انرژی برای دستیابی به این امر عظیم یاری بجوییم.
انتهای پیام

captcha