برگزاری 150 برنامه توسط بسیج در ایام‌ دهه‌فجر در رفسنجان
کد خبر: 3783763
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
شاهرخی:

برگزاری 150 برنامه توسط بسیج در ایام‌ دهه‌فجر در رفسنجان

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: 150 برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در ایام‌الله دهه‌فجر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ علی‌اکبر شاهرخی، فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان دیروز چهارشنبه، 3 بهمن در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه‌فجر شهرستان رفسنجان گفت: برنامه‌های نو در این ایام اجرا شود و برای کسانی که قبل از انقلاب را درک نکردند باید برنامه داشته باشیم.
وی افزود: ضمن نگه‌داشتن حرمت ایام فاطمیه(س) حضور همه در برنامه‌ها پررنگ باشد؛ حضور دسته‌جمعی مسئولان نشانه همدلی است و در مردم امیدواری ایجاد می‌کند چون بحث اصل انقلاب است.
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با بیان اینکه بهترین مؤلفه‌ای که می‌تواند برای مردم ایجاد امیدواری کند خدمت است، تصریح کرد: هر کدام از ادارات کارهایی که در این یکسال انجام دادند تشریح کنند تا مردم با آن آشنا شوند با معرفی این دستاوردها برای مردم ایجاد روحیه می‌شود.
شاهرخی بیان کرد: ۱۵۰ برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در ایام‌الله دهه‌فجر برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، در این جلسه اعلام شد راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان علی بن ابیطالب(ع) به سمت میدان شهداء برگزار می گردد و سخنران این مراسم نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
انتهای پیام

captcha