۱۰۰ گفتمان دینی در مدارس قروه برگزار شد
کد خبر: 3783764
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

۱۰۰ گفتمان دینی در مدارس قروه برگزار شد

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: از آغاز سال تحصیلی جدید این اداره بیش از ۱۰۰ گفتمان دینی دانش‌آموزی را در مدارس این شهرستان برگزار کرده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن‌منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه، امروز، سوم بهمن‌ماه در هفتاد و دومین جلسه ستاد شئون مناسبت‌های دینی شهرستان قروه، ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: باید زندگی ما در اوج فرهنگ فاطمی باشد.
وی با اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا(س) و همچنین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزود: لازم است تا در جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شأن ایام حزن و اندوه فاطمیه را رعایت کنیم.
حجت‌الاسلام منتشلو با اشاره به لزوم اهمیت اهالی مساجد و تکایا به تقارن ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه اعلام کرد: نباید هیچیک از این دو برنامه بخاطر برنامه دیگر تعطیل شود.
وی با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه سال گذشته برنامه‌های بسیاری برای دانش‌آموزان سطح شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: در سال جاری نیز این برنامه‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش ادامه خواهد یافت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه بیان کرد: تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در راستای اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی همواره در تکاپوست و از آغاز سال تحصیلی جدید این اداره بیش از 100 گفتمان دینی دانش‌آموزی را در مدارس این شهرستان برگزار کرده است.
وی همچنین از برگزاری یک جلسه توجیهی برای روحانیون اعزامی از قم با حضور امام جمعه قروه خبر داد و یادآور شد: در راستای سیاهپوشی خیابان‌ها و معابر شهر، بسیجیان پایگاه‌های مساجد با اداره تبلیغات اسلامی همکاری لازم را باید داشته باشند.
انتهای پیام

captcha