تداوم جنگ ۴۰ ساله با استکبار در ۶ جبهه/ معامله شیطان با انسان، معامله برد برد نیست
کد خبر: 3783798
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
اسدی مطرح كرد:

تداوم جنگ ۴۰ ساله با استکبار در ۶ جبهه/ معامله شیطان با انسان، معامله برد برد نیست

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه جنگ با دشمن تنها در جبهه نظامی نیست، گفت: ۴۰ سال است که جنگ تمام عیار استکبار در ۶ جبهه ‌علیه ما در حال انجام است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار محمدجعفر اسدی، مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) شب گذشته، 2 بهمن‌ماه در نخستین یادواره شهدای صا شیراز با بیان اینكه هر كسی می‌تواند به سهم خود راه شهدا را ادامه دهد، گفت: بانوان با حفظ عفت و حجاب، صنعت‌كاران با كارها و تولیداتشان و غیره می‌توانند راه شهدا را ادامه دهند.
وی با ذكر این نكته كه شهدا چشم براهند تا ببیند كه چه كسانی راه آنان را ادامه می‌دهند، به سخنان آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی درباره جایگاه شهدا اشاره كرد و گفت: این عالم ربانی می‌گویند شهدا چشم به راه دوستان و رفیقان و همسنگران و همراهیان خودشان هستند و از خدا بشارت طلب می‌كنند.
اسدی در ادامه با اشاره به برگزاری این یادواره گفت: این محفل به یاد شهدایی برگزار شده است كه مشغول كار و تلاش بودند تا بتوانند قطعه‌ای تولید كنند كه در خط مقدم بتوان یك قدم جلوتر رفت و آنقدر این مسئله برای دشمن اهمیت داشت كه این منطقه اینجا را بمباران كرد.

یك شهید برای یك كشور كافی است
وی با یادآوری اینكه برخی از شهدای صا شیراز نیز در خط مقدم جبهه‌ها به شهادت رسیدند، گفت: قلت یا كثرت شهدا شرط نیست و یك شهید برای یك كشور كافی است چنانچه امام فرمودند آنچه داریم از محرم و صفر و عاشوراست عاشورایی است كه یك صبح تا ظهر بود اما تمام بشریت مدیون همین است.
این یادگار دوران دفاع مقدس با یادآوری وقایع عاشورا تأكید كرد كه امام حسین(ع) هر چه كه داشت برای مبارزه با باطل به میدان آورد؛ از طفل 6 ماهه‌اش تا حبیب‌بن مظاهر و امروز نیز خانواده‌های شهدا فرزندان خود را دادند تا عزت و سربلندی این مملكت باقی بماند.
وی به حدیثی از حضرت علی(ع) اشاره كرد كه فرمودند حب‌الوطن من‌الایمان و ادامه داد: آن امام همام فرمودند كه ما دو وطن داریم؛ یكی همین وطنی است كه در آن زندگی می‌كنیم و وطن دیگر در جوار حضرت حق است و باید هر دو را دوست داشته باشیم و اگر بنا شد یكی را فدای دیگری كنیم، به سعادت نخواهیم رسید.
اسدی ادامه داد: آیا می‌ارزد كه ابدیت را فدای این عمر كنیم اما شهدا عاقل‌تر از این حرف‌ها بودند و در جوانی و نوجوانی آنچه را داشتند با خدا معامله كرده و ثابت كردند كه آن وطن خود را بسیار دوست دارند وطنی كه از آنجا آمده‌ایم.
مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) اظهار كرد: همت هر حیوانی به اندازه قدرتش است اما انسان درست بالعكس است و قدرتش به اندازه همتش است و هرچه قدر همتش بالاتر باشد قدرت انسان هم بالاتر است.
وی اضافه كرد: زمانی در دانشگاه‌های ما بحث می‌شد كه دوران دین به پایان رسیده است و دین افیون توده‌هاست و بازدارنده انسان از پیشرفت است و غیره و در حوزه علمیه قم ظرف سیدمصطفی خمینی فرزند امام راحل را آب می‌كشیدند چون پدرشان فلسفه درس می‌داد و می‌گفتند شیعیان در اقلیت هستند و وظیفه ما امروز تقیه است اما این مرد با همت والایی كه داشت در همان عصر به میدان آمد و فرمود تقیه حرام است.

اسلام ابرقدرت‌ها را به خاك مذلت می‌نشاند
اسدی با بیان اینكه آن زمان غرب و شرق می‌گفتند قرن آینده، قرن پایان دین‌داری است، گفت: این اسلام ابرقدرت‌ها را به خاك مذلت می‌نشاند و این همت یك انسان بود؛ وقتی از او سؤال شد كه با چه امكانات و نیروها این حرف‌ها را می‌زنید فرمود نیروهای من در گهواره هستند.

تنها با تقوا و توكل می‌توان به پیروزی رسید
وی با تأكید بر اینكه با پول و طلا نمی‌توان ریشه طاغوت را كند بلكه با تقوا و توكل به خدا می‌توان به همه چیز رسید، گفت: باید مسیر را دنبال كنیم ببینیم امام چگونه آمد و با مردم صحبت كرد.
مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سخنان امام راحل را مبنی بر اینكه مردم زمان ما از مردم زمان پیامبر(ص) بهتر هستند را یادآور شد و گفت: 8 سال دفاع مقدس این مسئله را به خوبی نشان داد.

تداوم جنگ 40 ساله با استكبار در 6 جبهه
اسدی به شرایط كنونی اشاره كرد و گفت: 40 سال جنگ تمام عیار در 6 جبهه همه استكبار با ما بوده است؛ برخی‌ها جنگ را فقط در جبهه نظامی جنگ می‌دانند در صورتی كه جنگ در جبهه اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی كم از جبهه نظامی نیست.
وی با یادآوری اینكه بیش از 100 كانال ماهواره‌ای با دین و مرام ما می‌جنگد و عفت و حجاب خانواده شهدا را زیر سئوال می‌برد، گفت: این كانال‌ها مردانگی و غیرت مردان را زیر سؤال می‌برد پس این یك جنگ است یعنی در 6 جبهه 40 سال است كه داریم می‌جنگیم و روز به روز هم جلوتر می‌رویم.

امروز خط مقدم به آن سوی دریای مدیترانه رفته است
مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) بیان كرد: روزی در جبهه نظامی جنگ در كنار ما بود اما امروز خط مقدم ما به آن طرف مدیترانه رفته است و این خط مقدم را عزت و سربلند شهدا آنجا برده‌اند و اگر آنجا نمی‌رفت بمب‌هایی كه درعراق و سوریه منفجر می‌شد در شیراز اصفهان و تبریز منفجر می‌شد.
وی باز هم سخنان امام راحل را یادآور شد و گفت: امام فرمودند نگذارید انقلابتان به دست نااهلان بیفتد اما متأسفانه خودمان گاهی اوقات نااهل انتخاب می‌كنیم و زیر بیرقش هم سینه می‌زنیم و آن هم ارزش‌های دینی را پایمال می‌كند.

انتقاد از امید بستن به آمریكا
اسدی با بیان اینكه انصافاً دل انسان به درد می‌آید كه چرا برخی اینقدر شیفته آمریكا هستند در صورتی كه امام راحل فرمودند آمریكا شیطان بزرگ است، گفت: زمانی می‌گفتند اگر بحث و گفت‌وگوی تمدن‌ها را باز كنیم، دنیای استكبار در برابر ما خاضع می‌شود و تمدن ما بالاتر است چرا مردم را از آمریكا و غرب می‌ترسانیم و حرف برای گفتن داریم و بعد گفتند باید با این‌ها مذاكره كنیم كه اگر مقام معظم رهبری اجازه مذاكره را نمی‌داد، اینان گوش عالم را كر می‌كردند كه ما می‌خواهیم معیشت مردم را درست كنیم اما این‌ها نمی‌گذارند.

معامله شیطان با انسان، معامله برد برد نیست
مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: اینان مذاكره كردند و تلاش و زحمت كشیدند اما نتیجه چه شد، این همه هزینه و وقت این مملكت هزینه شد ولی چه چیزی عایدمان شد؟ باید مراقب باشیم همان‌طور كه امام فرمودند یقین داشته باشید كه دشمن، دشمن ماست و معامله شیطان با انسان معامله برد برد نیست.

داشتن بصیرت، خواسته شهداست
وی تأكید كرد: شهدا از ما می‌خواهند كه بصیرت پیدا كنیم و دوست و دشمن را بشناسیم و دشمن را به جای دوست تلقی نكنیم و خدای نكرده دوست را به جای دشمن تلقی نكنیم.
اسدی، اختلاف‌افكنی میان مسلمانان شیعه و سنی را یكی از توطئه‌های اسرائیل برشمرد و گفت: زمانی امام راحل فرمودند كه اگر برای حفظ وحدت مسلمانان، پشت سر یك مسلمان اهل تسنن نماز بخوانیم، مانند آن است كه پشت سر رسول‌الله(ص) نماز خوانده‌ایم؛ پس باید بدانیم كه اختلاف میان مساجد و مسلمانان خواست و كار اسرائیل است.

اهانت به مقدسات شیعه و سنی، توطئه اسرائیل است
مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) از بروز اهانت‌ها به ساحت مقدس‌های مسلمانان شیعه و سنی انتقاد كرد و گفت: امروز درباره خلفای اهل سنت چه لحن‌هایی به كار می‌بریم؟ آیا برای یهود هم چنین كاری انجام می‌دهیم؟ پس باید بدانیم كه این‌گونه اهانت‌ها خواسته دشمن ماست و در این زمینه بسیار تلاش كرده تا آن را تبدیل به فرهنگ كند و باید مراقب باشیم كه اگر می‌خواهیم این انقلاب به سر منزل مقصود برسد، باید بصیرت داشته باشیم.
وی یادآور شد: امروز به گفته خود آمریكا، بیش از 7 هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه كرده است اما رئیس جمهور این كشور باید بدون سر و صدا به عراق بیاید و در پادگانی كه صد درصد نظامی است، بنشیند و زمانی كه رفت خبر آمدنش را انتشار كنند، اما مسئولان ما با سربلندی به عراق سفر كرده و به زیارت عتبات رفته و جلسات خود را برگزار می‌كنند؛ پس امروز عراق دست ماست یا آمریكا؟

در طلیعه پیروزی بسیار بزرگی هستیم
اسدی اضافه كرد: این همه هزینه برای سوریه و افغانستان كردند اما آیا این كشور امروز دست آن‌هاست یا ما؟ و این‌ها نشان می‌دهد كه ما در طلیعه پیروزی بسیار بزرگی هستیم اما دشمن نمی‌خواهد این امید به ثمر برسد.
مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) همچنین به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: دشمنان ما وعده كردند كه این انقلاب چند ماه بیشتر طول نخواهد كشید اما نشد و حتی جنگ هم این انقلاب را از پای درنیاورد و بعد گفتند كه انقلاب جشن 40 سالگی خود را نمی‌بیند اما باز هم چنین نشد پس باید یقین كنیم كه این انقلاب از بالا به حكومت امام زمان(عج) متصل است.
انتهای پیام

captcha