رمز تداوم نظام، بصیرت و ولایتمداری مردم است
کد خبر: 3783801
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

رمز تداوم نظام، بصیرت و ولایتمداری مردم است

گروه فرهنگی - کارشناس فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: دشمن درصدد است تا از روش‌های مختلف به نظام مقدس و انقلاب ناب محمدی ضربه وارد کند؛ اما از بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی غافل است.

مردم رمزبقا و تداوم نظام مقدس بصیرت و ولایتمداری مردماستبه گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، ارسلان ابراهیمی، کارشناس فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی هرمزگان چهارشنبه، ۳ بهمن‌ماه سال جاری گفت: نسل جوان امروز ما که امام خمینی(ره)، انقلاب و جنگ را ندیده و درک نکرده‌اند برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) شتافتند و در این مسیر ارزشمند به شهادت رسیدند و همه این‌ها از معجزات انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران را معجزه الهی است، افزود: چندین برابر ریزش‌ها در انقلاب رویش داشته‌ایم که عشق و علاقه نسل‌های سوم و چهارم برای دفاع از حرم اهل بیت‌(ع) نمونه‌های ارزشمندی از رویش‌های انقلاب هستند.

کارشناس فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به این‌که برای تبعیت باید وظیفه را شناخت و انجام داد، افزود: یکی از وظایف اساسی امروز ما حفظ انقلاب اسلامی است تا این امانت شهدا را حفظ کنیم و همه باید پای علم انقلاب ایستاده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

ابراهیمی با بیان این‌که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا چهل سالگی انقلاب اتفاق نیفتد، ابراز کرد: دشمن در‌صدد است تا از روش‌های مختلف به نظام مقدس و انقلاب ناب محمدی ضربه وارد کند، اما از بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی غافل است.

انتهای پیام

captcha