بزرگ‌ترین افتخار شورای هماهنگی دریافت مدال لحظه‌شناسی و عمل بهنگام از رهبر انقلاب است
کد خبر: 3783823
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
چهل‌سالگی انقلاب؛ از آرمان تا واقعیت/ نصرت‌الله لطفی:

بزرگ‌ترین افتخار شورای هماهنگی دریافت مدال لحظه‌شناسی و عمل بهنگام از رهبر انقلاب است

گروه سیاسی ــ قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره ارزیابی خود از عملکرد این شورا در آستانه چهل‌سالگی انقلاب گفت: افتخار ما در شورای هماهنگی این سخن ارزشمند رهبر معظم انقلاب است که شورای هماهنگی را به منزله نهادی که براساس یک ضرورت شکل گرفت موفق و لحظه‌شناس تعبیر کردند و مدال لحظه‌شناسی و عمل بهنگام را به این نهاد مقدس اعطا فرمودند.

نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره ارزیابی خود از عملکرد این شورا به منزله یک نهاد مولود انقلاب، در چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد عمومی غیردولتی است که به حکم قانون تنها نهاد متکفل برنامه‌ریزی، سیاستگذاری، مدیریت و برگزاری مراسم عمومی و ایام‌الله است.

رهبری مدال لحظه‌شناسی و عمل بهنگام را به شورای هماهنگی اعطا کردند

وی ادامه داد: در واقع شورای هماهنگی نقش هماهنگ‌کننده ارگان‌ها و نهادها را ایفا می‌کند و غالب نهادها و دستگاه‌های کشور عضو این شورا هستند. برای نمونه در حوزه قرآن شورای هماهنگی یک کارگروه قرآنی دارد که سازمان تبلیغات اسلامی، دارالقرآن و سایر تشکل‌های قرآنی عضو آن هستند و برنامه‌های کلانی مانند اعزام کاروان‌های قرآنی به استان‌ها و تجلیل از نخبگان قرآنی را برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده‌اند که این هماهنگی‌ها ذیل کارگروه قرآنی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

لطفی اظهار کرد: افتخار ما در شورای هماهنگی این سخن ارزشمند رهبر معظم انقلاب است که شورای هماهنگی را به منزله نهادی که براساس یک ضرورت شکل گرفت موفق و لحظه‌شناس تعبیر کردند و مدال لحظه‌شناسی و عمل بهنگام را ایشان به این نهاد مقدس اعطا فرمودند.

وی ابراز کرد: همان طور که بیان شد شورای هماهنگی فقط شامل اعضا و کادر آن نیستند، بلکه همه ارگان‌های عضو در این افتخار شریک هستند و ما در جایگاه هماهنگ‌کننده عمل می‌کنیم و همه با هم در خدمت مردم شریف، متدین، ولایتمدار و دشمن‌شناس ایران اسلامی هستیم.

گرامیداشت ایام‌الله با هدف صیانت از هویت اسلامی و انقلابی مردم ایران

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: در واقع شورای هماهنگی با تعظیم و گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی و به ویژه ایام‌الله تلاش کرده است تا آرمان‌های انقلاب اسلامی را زنده نگه دارد و با انجام اقدامات تبلیغی و تبیینی مانع از تحریف و فراموشی این مناسبت‌های مهم شود.

لطفی یادآور شد: امروز تلاش ویژه دشمن در کنار فشار و تحریم اقتصادی، معطوف به عملیات و جنگ روانی و رسانه‌ای است و در این میان تحریف رخدادها و نقاط عطف انقلاب یکی از مأموریت‌های مهم نظام سلطه و امپراتوری رسانه‌ای آن با هدف بدبین ساختن مردم به ویژه نسل جوان به انقلاب اسلامی، کوچک کردن دستاوردهای نظام و انقلاب و در نتیجه ناکارآمد جلوه دادن نظام مردم‌سالاری دینی است.

وی تصریح کرد: از این منظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از زمان تشکیل تا به امروز تلاش وافری به منظور خنثی کردن این گونه طرح‌های دشمنان از طریق اقدامات تبیینی و بصیرت‌آفرین داشته است؛ به عبارتی اقدامات شورا با همکاری ارگان‌ها و نهادهای عضو و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط فرهنگی و دینی، با هدف صیانت از هویت دینی و ملی مردم ایران و انتقال ارزش‌های انقلابی به نسل جوان از طریق بزرگداشت مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی بوده تا روحیه انقلابی و دینی در ایران اسلامی استمرار یابد.

مهدی مخبری

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha