شرکت 70 هزار دانش‌آموز و فرهنگی کردستانی در مسابقات پرسش مهر 19
کد خبر: 3783844
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

شرکت 70 هزار دانش‌آموز و فرهنگی کردستانی در مسابقات پرسش مهر 19

گروه اجتماعی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از شرکت 70 هزار دانش‌آموز و فرهنگی استان در مرحله آموزشگاهی نوزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به همراه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل امروز، سوم بهمن ماه از نحوه جمع‌آوری و داوری آثار ارسالی برگزیده دانش‌آموزان و فرهنگیان در مرحله شهرستانی پرسش مهر ریاست محترم جمهوری که در کانون طرح ملی حضرت امام خمینی(ره) برپاشده بود؛ بازدید کردند.
معاون فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در این بازدید اظهار کرد: فراخوان پرسش مهر 19 در 12 رشته شامل گرافیک(عکاسی، پوستر)، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، داستان نویسی، شعر، سخنوری، نمایش نامه نویسی، سرودهمگانی برگزار شد و مخاطبان آن نیز دانش‌آموزان و معلمان هستند.
نریمانی با بیان اینکه دبیرخانه پرسش مهر 97 طی فراخوانی از دانش‌آموزان و معلمان علاقه‌مند دعوت کرد تا از 22 مهرماه در سایت همگام ثبت‌نام و آثار خود را بارگذاری کنند؛ اعلام کرد: این مسابقات در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
وی در ادامه از شرکت 70 هزار دانش آموز و فرهنگی استان در مرحله آموزشگاهی نوزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر خبر داد و افزود: پس از داوری آثار در مرحله شهرستان تعداد یک هزار و 400 اثر برگزیده از 16 شهرستان و منطقه جمع آوری و به دبیرخانه استانی پرسش مهر ارسال شد.
معاون پرورشی و فرهنگی استان عنوان کرد: در مرحله استانی نیز طبق سهمیه مشخص شده برای استان از طرف وزارت آموزش و پرورش، آثار ارسالی از اول لغایت 9 بهمن ماه جمع آوری و با حضور داوران مجرب استانی در محل کانون طرح ملی حضرت امام خمینی(ره) داوری خواهد شد.
وی یادآور شد: در پایان داوری مرحله استانی، آثار برتر طبق جدول زمانبندی از سوی وزارت آموزش و پرورش جهت شرکت در مرحله کشوری این فراخوان ملی در تاریخ 28 بهمن ماه 97 تحویل دبیرخانه کشوری پرسش مهر 19 واقع در کانون شهید مفتح تهران خواهد شد.
انتهای پیام

captcha