ادعاها را كم كنیم/ تنها بیان آسیب‌ها، مشكلی را حل نمی‌كند
کد خبر: 3783907
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
آیت‌الله دژكام:

ادعاها را كم كنیم/ تنها بیان آسیب‌ها، مشكلی را حل نمی‌كند

گروه اجتماعی ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با تأكید بر اینكه باید منیت‌ها و ادعاهای خود را كم كنیم، گفت: تا وقتی ادعا و منیت هست، نمی‌توانیم دور هم جمع شده و همفکری کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 3 بهمن‌ماه در دیدار با مدیران و مسئولان استان فارسی مقیم تهران گفت: امروز مسئولیت مهمی بر گردن بنده افتاده است که همه شما هم بزرگی و اهمیت این مسئولیت را می‌دانید و هم از حیثیت و حساسیت بالای آن به خاطر نسبت داشتن این کار به رهبر معظم انقلاب و ولایت امر آگاه هستید.
وي از حاضران جلسه درخواست كرد كه او را در انجام وظایفش یاری رسانند و گفت: در این میان، اگر کاری انجام می‌شود و یا تصمیمی برای توسعه استان گرفته می‌شود، چیزی برای شخص بنده نیست بلکه برای شهر، استان و نظام سودمند است و مسلماً باید همفکری و همکاری و هم‌افزایی میان همه ما شکل بگیرد تا بتوانیم قدم‌های بزرگی برای توسعه و پیشرفت استان فارس برداریم و به اهداف مورد نظر خود برسیم.
امام جمعه شیراز با تأكید بر اینكه باید منیت‌ها و ادعاهای خود را كم كنیم، گفت: تا وقتی ادعا و منیت هست، نمی‌توانیم دور هم جمع شده و همفکری کنیم. ادعا را باید حذف کنیم وگرنه راه دیگری برای جمع شدن و هم‌افزایی میان مسئولانی که با یکدیگر اختلاف سلیقه و دیدگاه دارند، نیست و هر چه در این مسیر جلوتر رویم شرایط بدتر خواهد شد و نتیجه این خواهد بود که استان فارس از مسیر پیشرفت عقب خواهد ماند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس تأكید كرد: با کلید بحث وحدت باید شروع کنیم و همه صمیمانه دور هم جمع شویم و مسئله و راه حل مسائل استان را شناسایی کنیم.
وی یادآور شد: بحمد الهی آسیب‌شناسی و تبیین آسیب‌ها در کشور ما فراوان انجام می‌گیرد ولی در اینکه راه حل چیست و چگونه راه حل‌ها را عملیاتی کنیم مشکل داریم و گیر هستیم و این موضوع درباره استان فارس نیز صدق می‌کند.
آیت‌الله دژكام گفت: در جلساتی که با سران هر دو جناح سیاسی کشور(اصلاح طلبان و اصول گرایان) در شیراز داشتم همین را گفتم چون همه، آسیب‌های شهر، استان و کشور را بیان کردند اما راه حل نداشتند.
وی تأكید كرد: حزبی که نتواند راه حل مشکلات را ارائه کند حزب نیست. اینکه برخی، چند روز دور هم جمع شوند و لیست انتخاباتی بدهند و هزینه و تبلیغات کنند و چند نفر را بدون برنامه و داشتن راه حل مشکلات به مجلس بفرستند کار درستی نیست.
امام جمعه شیراز اظهار كرد: ما باید از پرسش اول که می گوییم مشکل چیست رد شویم و ببینیم مشکل را چگونه حل کنیم؟ اگر به جواب این پرسش برسیم به یاری خدا برکات خوبی به همراه خواهد داشت.
آیت‌الله دژكام بیان كرد: اگر می‌خواهیم برای استان کاری انجام دهیم شما مدیران ارشد کشوری که در تهران ساکن هستید اما دلتان برای پیشرفت استان فارس می‌تپد باید مسائل استان را رصد کنید تا مسلط تر و با اشراف بیشتر در جلسات شرکت کنید و ان‌شاءالله در جلسات بعد، به دنبال ارائه راهکار برای حل مشکلات استان باشیم.
انتهای پیام

captcha