محفل قرآنی در دژبان ارتش برگزار شد
کد خبر: 3783915
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

محفل قرآنی در دژبان ارتش برگزار شد

گروه جلسات و محافل ــ محفل انس با قرآن روز گذشته، دوم بهمن‌ماه در پادگان امام خمینی(ره) دژبان ارتش برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ در آستانه فرا رسیدن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین شهادت حضرت زهرا(س) محفل انس با قرآن با تلاوت مهدی عادلی، قاری بین‌المللی کشورمان و یونس عرب‌ جزی، قاری برجسته کشور، روز گذشته، دوم بهمن‌‌ماه در پادگان امام خمینی(ره) دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در این برنامه، حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوب‌علی سلیمانی‌تبار، رئیس عقیدتی ـ سیاسی دژبان کل ارتش ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: در آستانه ایام دهه مبارک فجر و چهل سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم، انقلابی که رویش‌های گسترده‌ای داشته است که یکی از برجسته‌ترین آنها ایجاد و گسترش فضای قرآنی در کشور و در جمع ملت شریف ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: قرآن زینت‌بخش انقلاب ما است، امروز تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها بالاخص نیروهای مسلح برای قرآن و قرآن‌آموزی و برنامه‌های قرآنی ارزش ویژه‌ای قائل هستند و حال آنکه در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به علت دشمنی رژیم با معنویات، فعالیت‌های قرآنی و مذهبی محدود بود، اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری شاهد توسعه و گسترش فضای قرآنی درسطح کشور و نیروهای مسلح هستیم.
سلیمانی‌تبار اضافه کرد: امروزه دشمن در صدد است که ما و شما را به آموزه‌های دین و اساس دین بدبین کند و از ابزارهای متعددی در این داستان بهره جسته است اما بحمدالله روز به روز شاهد نقش برآب شدن نقشه‌های شیطانی دشمن هستیم.
وی ادامه داد: قرآن در کنار ائمه معصومین(ع) چراغ هدایت بشر است و امروزه در خانواده‌هایی که قرآن را الگوی زندگی خود قرار داده‌اند، شاهد زندگی رو به رشد و تربیت فرزندان صالح و موفقیت روز افزون هستیم و این چیزی جز برکت انوار هدایت نیست.


انتهای پیام

captcha