تقویت احساس امنیت برای فعالان اقتصادی در فارس
کد خبر: 3783932
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

تقویت احساس امنیت برای فعالان اقتصادی در فارس

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار فارس با تاکید بر اهمیت تأمین امنیت برای کسانی که در رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند، تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران را از جمله این افراد برشمرد و گفت: این احساس امنیت با اقداماتی همچون تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در استان به وجود آمده است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس در دیدار رئیس دادگستری و مدیران مجموعه قضایی استان با اشاره به هماهنگی و همراهی قوای سه‌گانه در پیشبرد امور کشور بر لزوم‌تقویت این هماهنگی در زیر مجموعه‌های قوا در استان‌ها تاکید کرد و افزود: خوشبختانه هماهنگی مجموعه قضایی، اجرایی و دست‌اندرکاران قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی مطلوب است.
وی قوای سه‌گانه را به عنوان بال‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بر شمرد و تاکید کرد: بی تردید هماهنگی آن‌ها حرکت رو به جلو و توسعه کشور را به دنبال خواهد داشت.
رحیمی با بیان اینکه مسائل و مشکلاتی در حوزه‌های مختلف استان وجود دارد، رفع این مشکلات و مدیریت بهینه مسائل مختلف را در گرو هماهنگی و هم‌افزایی نهادها و سازمان‌های زیر مجموعه قوای سه‌گانه در استان دانست و افزود: بی‌تردید این همکاری فزاینده سبب خواهد شد خدمات ارزنده‌تری به مردم ارائه شود و در نتیجه رضایت‌مندی عمومی در جامعه ارتقا یابد.
استاندار فارس با اشاره به شرایط کنونی کشور و تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: در شرایط غیر عادی استفاده از روش‌های عادی و معمولی پاسخگو نیست بنابراین باید روش‌ها و فرمول‌هایی متناسب و جدید در چارچوب قانون ایجاد شود.
حیمی با بیان اینکه در سال‌های اخیر دادگستری فارس اقدامات موثری در زمینه‌های مختلف انجام داده است، ایجاد احساس عدالت و ابراز آن از سوی مردم را موید این عملکرد مناسب دستگاه قضا در استان برشمرد و افزود: با وجود نیروهای توانمند، متعهد و دارای تجربه در دادگستری استان این نتیجه نیز مورد انتظار است.
استاندار فارس با اشاره به توسعه فیزیکی و اقدامات رو به رشد محتوایی در دستگاه قضایی استان، یادآور شد: ایجاد احساس عدالت و امنیت برای قانون‌مداران و به موازات آن ایجاد احساس ناامنی برای قانون شکنان و افرادی که خود را فراتر از قانون دانسته و به حقوق مردم تجاوز می‌کنند دستاورد بزرگی است که دستگاه قضایی استان فارس در تحقق آن موفق عمل کرده است.
رئیس شورای تامین استان فارس با تاکید بر اهمیت تامین امنیت برای کسانی که در رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند، تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران را از جمله این افراد برشمرد و گفت: این احساس امنیت با اقداماتی همچون تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در استان به وجود آمده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه باید با تحمل و تدبیر موانع و محدودیت‌ها را پشت سر بگذاریم، از آمادگی مجموعه نمایندگی عالی دولت در استان برای همکاری با مجموعه قضایی استان خبر داد.
استاندار فارس به حرکت بر مدار کارآمدی، قانونمداری و شفافیت تاکید کرد و گفت: آماده‌ایم توانمندی دستگاه‌ها و بخش‌هایی که نیازمند تقویت بیشتر هستند را تسهیل کنیم.
رئیس شورای تامین استان فارس اظهار کرد: مجموعه شورای تامین استان فارس با هماهنگی و برنامه‌ریزی مشکلات و تعارض‌ها را مدیریت و کنترل می‌کنند.
وی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به دستاوردها و خدمات بیشمار نظام جمهوری اسلامی طی این چهل سال اشاره کرد و گفت: استقلال عملکرد قضات در دادگستری و حرکت آن‌ها بر مدار شرع و قانون که عدالت را به ارمغان آورده است یکی از این دستاوردهای مهم انقلاب در مجموعه قضایی کشور است.
رحیمی ادامه داد: رهاورد انقلاب اسلامی در سطح کلان نیز استقلال کشور و اثرگذاری در جامعه جهانی فارغ از مخالفت‌های قدرت‌های استبدادی بوده است.
انتهای پیام

captcha