دومین نشست «اندیشه ورز» روابط عمومی های جنوب کشور در بوشهر
کد خبر: 3783949
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

دومین نشست «اندیشه ورز» روابط عمومی های جنوب کشور در بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر گفت: روابط عمومی هر نهاد نماد علم و دانش و بیانگر خدمات رسانی هر سازمان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور، عضو شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر 3 بهمن در دومین نشست «اندیشه ورز» مسئولین روابط عمومی استانهای جنوبی کشور که در شهر بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی هر نهاد نماد علم و دانش و بیانگر خدمات‌رسانی هر سازمان است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ادامه افزود: انعکاس خوب خبرها، ارتباط و تعامل با دیگر روابط عمومی سازمانها و سایر تشکل های مردمی و رسانه‌های فراگیر را یکی از رسالتهای روابط عمومی موفق و کارآمد است.

حجت الاسلام اسماعیل پور بر ترویج و گسترش فرهنگ‌سازی موقوفات حوزه علم و فناوری و امور قرآنی تاکید کرد و گفت: شناسه های سند برنامه سالیانه باید بر اساس ظرفیت‌های استانها بومی سازی شود.

یادآور میشود: در آئین دومین نشست «اندیشه ورز» مسئولین روابط عمومی استانهای جنوبی کشور «بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری» در راستای انتقال تجارب، هم افزایی و شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای حوزه وقف به بحث و هم‌اندیشی پرداختند.

گفتنی است، حاضرین از موقوفه قوام، آستان مقدس امامزادگان محمد بن باقر(ع) و عبدالمهیمن(ع) واقع در مناطق یک و دو شهر بوشهر بازدید به عمل آوردند.

حامد فکوری 

انتهای پیام 

captcha