بازدید مدیرکل صندوق بیمه روستاییان کهگیلویه و بویراحمد از غرفه ایکنا
کد خبر: 3783962
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

بازدید مدیرکل صندوق بیمه روستاییان کهگیلویه و بویراحمد از غرفه ایکنا

گروه اجتماعی ـ مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد از غرفه خبرگزاری ایکنا در یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل صندوق بیمه روستاییان کهگیلویه و بویراحمد از غرفه ایکنا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عیسی کریمی، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر کهگیلویه و بویراحمد امروز، سوم بهمن‌ماه در بازدید از غرفه ایکنا در یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای خوب جمهوری اسلامی ایران تشکیل صندوق بیمه روستاییان و عشایر است، این صندوق قریب به 13 سال فعالیت خود را دراین استان شروع کرده است.
وی بیان کرد: خوشبختانه ما تا به امروز 23 هزار خانوار از جمعیت مشمول روستایی و عشایری استان را تحت پوشش این صندوق قرار داده‌ایم که از جمعیت تا به امروز حدود 500 خانوار مستمری‌بگیر شدند.
مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 100 میلیون تومان سبد حمایتی به حساب مستمری‌بگیران این صندوق در هفته گذشته خبر داد و تصریح کرد: درصدد این هستیم از ظرفیت‌های قانونی موجود برای تمامی بیمه شدگان فعال صندوق بیمه روستایان و عشایری سبد حمایتی داشته باشیم.
کریمی عنوان کرد: دولت حدود 70 درصد حق بیمه عشایر و رستاییان را پرداخت می‌کند که امیدواریم با حداقل سالی 480 هزار تومان و حداکثر یک میلیون 80 هزار تومان سهم دولت بتوانیم سرمایه گذاری خوبی در حوزه بیمه روستایی در استان داشته باشم.
وی اضافه کرد: با توجه به اطلاع رسانی‌های انجام شده، این صندوق به نسبت رشد آمار بیمه شدگان در سال 97 چیزی حدود 300 درصد نسبت به سال 96 رشد داشته و هم‌چنین آمار جذب تمدیدشدگان این صندوق در سال 97 نسبت به میانگین مشابه سال 96 رشد بالای500 درصد داشته و این نقطه امیدی برای این صندوق است.
انتهای پیام

captcha