امنیت در کشور بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی
کد خبر: 3783983
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

امنیت در کشور بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی

گروه شهرستان‌ها- فرماندار تایباد گفت: امنیتی که امروز سایه بر کشور انداخته بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده که نسل به نسل حفظ شده است.

امنیت در کشور بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسین شرافتی‌راد روز گذشته در دهمین شورای اداری شهرستان تایباد که با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 40 سال پیش عده‌ای برای بدست آوردن استقلال و امنیت در ایران جان خود را تقدیم نظام کردند و با اهدای خون خود اقتدار و عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی افزود: اکنون که در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم باید با برنامه‌ریزی صحیح و منسجم برای ریشه‌کنی فتنه دشمن گام برداریم و آنچه شهدای ما برای سربلندی کشور سرمایه کرده‌اند را ماندگار کنیم.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: سرمایه‌های اجتماعی و نیروی انسانی مهمترین سرمایه‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند، برای حفظ آن باید تلاش کرد، در روزهایی که کشور برای میثاقی دوباره با رهبر فرزانه آماده می‌شود، بهتر است دشمنان آگاه باشند هیچ بحران اقتصادی سبب فاصله بین ملت و دولت ایران نخواهد شد.

وی عنوان کرد: مردم همیشه حاضر در عرصه‌های مختلف بار دیگر در ایام‌الله دهه فجر با حضور خود ثابت می‌کنند که با وجود مشکلات ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستند و هنوز هم گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای حفظ امنیت و استقلال کشور مبارزه خواهند کرد.

شرافتی‌راد با تأکید بر حضور مردم تشیع و تسنن تایباد در مراسمات دهه فجر خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان مرزی بار دیگر وحدت و انسجام خود را در عرصه نمایش قرار خواهند داد و با کنار یکدیگر قرار گرفتن نقشه‌های شوم دشمن را خنثی می‌کنند.

اهمیت فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر
در ادامه شورای اداری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: در قرآن کریم در خصوص امر به معروف و نهی از منکر دو دسته آیات وجود دارد. دسته‌ای دستور کلی به جامعه در خصوص اجرای این فریضه ارائه و دسته دیگر به گروهی خاص این واجب را توصیه می‌کند.

سید عبدالله ارجاعی افزود: امر به معروف و نهی از منکر موضوع عقلی و فطری است و عقل سالم بر ضرورت نظارت همگانی در اجتماعات بشری تأکید می‌کند و خود را مسئول اعمال و رفتار ناشایست دیگران می‌داند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص جایگاه این فریضه الهی، اظهار کرد: بالاترین معروف برپایی نظام و بعد از آن حفظ مقدسات نظام است، همچنین حفظ عزت و آبروی ملت ایران سومین معروف است.

انتهای پیام

captcha