کمیته امداد کرمان دو برابر میزان تعهد خود اشتغال ایجاد کرده است
کد خبر: 3784043
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
صادقی:

کمیته امداد کرمان دو برابر میزان تعهد خود اشتغال ایجاد کرده است

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته امداد استان کرمان دو برابر میزان تعهد خود اشتغال ایجاد کرده است، افزود: با توجه به نظارت‌ها و پیشتیبانی‌هایی که راستای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد صورت می‌گیرد، معمولا شکست نمی‌خورد و با موفقیت پیش می‌روند.

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان امروز پنج‌شنبه، 4 بهمن در چهلمین شورای گفت‌وگوی استانی دولت و بخش خصوصی گفت: در استان کرمان 102 هزار و 500 خانواده تحت پوشش کمیته امداد داریم که 65 درصد این جمعیت، خانم‌ها سرپرست خانواده هستند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان کرمان دو برابر میزان تعهد خود اشتغال ایجاد کرده است، افزود: با توجه به نظارت‌ها و پیشتیبانی‌هایی که راستای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد صورت می‌گیرد، معمولا شکست نمی‌خورد و با موفقیت پیش می‌روند.
صادقی گزارشی از روند کار کمیته امداد استان کرمان در حوزه راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی ارائه داد و بیان کرد: در حال حاضر 200 واحد نیروگاه خورشیدی کوچک در خانه‌های مددجویان کمیته امداد در سطح استان راه‌اندازی و وارد مدار شدند و برای این خانواده‌ها درآمدزایی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: افق 2 هزار نیروگاه خورشیدی کوچک در سطح استان برای سال‌های 97 و 98 دیده شد که البته نوسانات ارزی مقداری مشکل‌ساز شد و هزینه احداث هر نیروگاه را بالا برد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان اظهارکرد: تا پایان اسفند ماه امسال 520 واحد نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی در استان وارد مدار می‌شود که در مجموع 720 نیروگاه برای مددجویانی که غالبا زنان سرپرست خانوار هستند را در استان کرمان شامل می‌شود.
صادقی با اشاره به خرید تضمینی برق تولیدی توسط دولت به مدت 20 سال، میانگین درآمد خانوارها از این نیروگاه‌ها را حدود 800 هزار تومان عنوان کرد و گفت: اقساط تسهیلات دریافتی خانوارها برای راه‌اندازی این نیروگاه‌ها طی مدت سه سال تسویه می‌شود.
انتهای پیام

captcha