اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم‌آباد
کد خبر: 3784073
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم‌آباد

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد چهارشنبه، سوم بهمن در جمع روسا و فرماندهان یگان‌های اجرایی خرم‌‌آباد از استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با زحمات شبانه‌روزی همکاران پرتلاش در مجموعه انتظامی شهرستان خرم‌آباد در دی‌ماه امسال موفق به شناسایی و دستگیری تعداد 48 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر که در سطح محله‌ها، روستاها و ... مبادرت به خرده‌فروشی می‌کردند شدیم و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر اعم‌از سنتی و صنعتی و آلات استعمال از آنان کشف و ضبط گردید.
وی افزود: همچنین تعداد 529 نفر از معتادان متجاهر نیز در سطح شهرستان خرم‌آباد جمع‌آوری و به‌منظور بازپروری تحویل مرکز ترک اعتیاد گردیدند
طرهانی ادامه داد: در این طرح نیز تعداد 484 دستگاه خودرو و تعداد 313 دستگاه موتور سیکلت که در سطح میادین و خیابان‌ها، پارک‌ها، مراکز علمی و فرهنگی و... با حرکات نمایشی، آلودگی صوتی، به‌صورت پلاک مخدوش، فاقد پلاک و ... برای همشهریان ایجاد مزاحمت می‌نمودند توقیف و روانه پارکینگ گردیدند.
وی از استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و افزود: پلیس با هرگونه بی‌نظمی، قانون‌شکنی و قانون‌گریزی بدون هیچ‌گونه اغماضی و با استفاده از اختیارات قانونی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha