صدور مجوز ۲۵۷ حزب در کشور
کد خبر: 3784087
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

صدور مجوز ۲۵۷ حزب در کشور

گروه سیاست و اقتصاد-رئیس خانه احزاب ایران با تاکید بر اینکه ‌احزاب در ایران پس از انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای برای خود یافتند، تصریح کرد: تاکنون ٢٥٧ حزب در کشور موفق به کسب مجوز شده‌اند.

صدور مجوز 275 حزب در کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، خان‌محمدزاده، رئیس خانه احزاب ایران، صبح امروز، در مراسم افتتاح خانه احزاب استان، اظهار کرد: قبل از انقلاب، آنگونه که باید به احزاب توجهی صورت نمی‌گرفت، اما پس از انقلاب و تشکیل حزب جمهوری اسلامی به دستور امام راحل، حزب توانست جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کند.
وی ادامه داد: امروز هجدهمین خانه احزاب استانی در آذربایجان غربی افتتاح خواهد شد، تاکنون ٢٥٧ حزب در کشور موفق به کسب مجوز شده‌اند و ١٧٨حزب نیز عضو خانه احزاب هستند.
خان‌محمدزاده با تاکید بر اینکه اکنون خانه احزاب ایران با حضور سران و بزرگان تمامی احزاب، به محلی برای تبادل افکار و نظریات تبدیل شده است، تصریح کرد: قبلا یک حزب سیاسی به معنای واقعی و دارای اساسنامه پایدار در کشور وجود نداشت، اما با تشکیل خانه احزاب، موفق شدیم تا ضربه‌گیر نظام و صدای مردم در راستای حل مشکلات باشیم.
وی یادآور شد: دارا بودن یک جایگاه ثابت به‌عنوان خانه احزاب در آذربایجان غربی، می‌تواند زمینه توسعه سیاسی استان را به‌خوبی فراهم کند.
انتهای پیام

captcha