اجرای طرح ملی «امین‌الاسرار» در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
کد خبر: 3784093
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

اجرای طرح ملی «امین‌الاسرار» در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی

گروه فرهنگی-مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی از اجرای طرح ملی «امین‌الاسرار» در ایام دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای بزرگداشت مقام حضرت محمد باقر(ع) بصورت مسابقه‌ای در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

اجرای طرح ملی «امین‌الاسرار» در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: کانون مساجد استان در ۳۷ سر فصل، بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری را طی دهه فجر سال جاری، برای جوانان و نوجوانان اجرا خواهد کرد.
وی از اجرای طرح ملی «امین‌الاسرار» در ایام دهه فجر در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای بزرگداشت مقام حضرت محمد باقر(ع) بصورت مسابقه‌ای در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیگی با اشاره به اینکه کانون مساجد استان، ۴ برنامه شاخص را در میان برنامه‌های خود دارد، افزود: اجرای دو سرود «خمینی ‌ای امام» و «ای ایران»، هزمان با سراسر کشور در لحظه ورود امام خمینی (ره) به میهن در ارومیه و شهرستانها با حضور یک‌هزار و ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های کانون‌های مساجد در استان است.
وی به اجرای سرود کردی در مناطق اهل سنت همزمان با ۱۲ بهمن ماه نیز اشاره کرد و افزود: تجلیل از بانوان و همچنین ۴۰ خانواده شهید انقلاب و مدافع حرم در روز ۱۴ بهمن ماه در مسجد موسی‌بن‌جعفر ارومیه، برگزاری سیزدهمین دوره مسابقه قرآنی مد‌هامتان از مهمترین برنامه‌های کانون مساجد در ایام ده فجر به شمار می‌رود.
انتهای پیام

captcha