تولید انیمیشن «رویاها در اعماق» در کردستان
کد خبر: 3784102
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

تولید انیمیشن «رویاها در اعماق» در کردستان

گروه فرهنگی- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: «انیمیشن رویاها در اعماق» به نویسندگی و کارگردانی رضا محمدی و تدوین زنده یاد رحیم ذبیحی با تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تولید و آماده نمایش شد.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان اظهار کرد: در ادامه تولیدات حوزه هنری کردستان در بخش فیلم برای اولین بار در استان انیمیشن «رویاها در اعماق» در مدت زمان ١٠ دقیقه با ترکیبی از سه تکنیک نقاشی روی شیشه و فیلمبرداری تک فریم و ادیت کامپیوتری، نقاشی دیجیتالی هر فریم با قلم های حرفه‌ای به نویسندگی و کارگردانی رضا محمدی تولید و آماده نمایش شده است.
وی با اشاره به اینکه این انیمیشن دومین انیمیشن تولید شده با این سبک در کشور است، افزود: برای تولید این اثرکه دو سال طول کشیده است 14 هزار فریم نقاشی کار شده است که با تدوین ویژه هنرمند توانمند سینمای کردستان زنده یاد رحیم ذبیحی که چند روز قبل از درگذشتشان به پایان رساندند آماده نمایش شده است.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان عنوان کرد: در این فیلم پویانمایی که چندمین همکاری مشترک حوزه هنری و رضا محمدی محسوب می شود، غزاله محمدی در بخش انیماتوری و فیلمبرداری و ادیت کامپیوتری، حسن قورچیان در بخش صداگذاری و طراحی صدا و موسیقی و سهراب نوربخش به عنوان آتالوناژ همکاری داشته‌اند.
مرادی یادآور شد: در سال جاری این چهارمین همکاری حوزه هنری با رضا محمدی است که پیش از این سه انیمشین 100 ثانیه ای با عناوین «داستان کوتاه» ، «رویای نان» و «رد پا» را با تهیه کنندگی حوزه هنری آماده کرده است.
یادآور می‌شود؛ رضا محمدی متولد سال 1353 در شهرستان بانه، نقاش، کارگردان، انیماتور و فارغ التحصیل رشته گرافیک است که سابقه بیش از 20 سال تدریس هنر در مراکز فرهنگی و هنری دولتی و خصوصی، برپایی بیش از سی و هفت نمایشگاه نقاشی به صورت انفرادی وگروهی در داخل و خارج از کشور، حضور در فستیوال‌ها و بینال‌های متعدد نقاشی و دریافت جوایز متعدد هنری را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام

captcha