حفظ نظام، حفظ دین و اسلام است
کد خبر: 3784196
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

حفظ نظام، حفظ دین و اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد-نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: حفظ نظام و انقلاب، همان حفظ دین و اسلام است و دشمنان می‌خواهند ما را از دین و اسلام خسته کنند و اکنون تبلیغ می‌کنند که دین ناکارآمد است.

حفظ نظام، حفظ دین و اسلام است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، 5 بهمن ماه، در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، با تقدیر از مردم انقلابی ارومیه در بزرگداشت سالروز قیام مسلحانه دوم بهمن ماه در ارومیه، بیان کرد: این روز یادآور زحمات و تلاش‌های علما بخصوص مجاهد نستوه آذربایجان، در محوریت مسجد اعظم با حضور مردم متدین و انقلابی ارومیه، باشکوه برگزار شد.
وی افزود: لازم و واجب است که امسال به دلیل اهمیت بیشتر چهل سالگی انقلاب اسلامی که دشمنان به صراحت اعلام کردند که ایران نباید جشن چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرد و گفته بودند که عید کریسمس خود را در تهران برگزار خواهند کرد، باید اثبات کنیم نه تنها ایرانیان از انقلاب سیر نشده‌اند، بلکه حرص و طمع برای حفظ انقلاب دارند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی تاکید کرد: حفظ نظام و انقلاب، همان حفظ دین و اسلام است و دشمنان می‌خواهند ما را از دین و اسلام خسته کنند و اکنون تبلیغ می‌کنند که دین ناکارآمد است و همواره ایرانیان در تمامی صحنه‌ها که دشمنان انتظار نداشتند، حضور یافته‌اند و دشمنان، دین و اسلام را به خوبی نشناخته‌اند.
وی با تاکید بر اینکه این یک معجزه است که انقلاب اسلامی توانسته چهل سال در مقابل هجمه‌های دشمنان دوام بیاورد، خاطرنشان کرد: یقینا خداوند این معجزه را به نهایت خواهد رساند و نابودی آمریکا را خواهیم دید، دهه فجر، نماد انقلاب اسلامی بوده و باید روز 12 بهمن، سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی را با عظمت برگزار کنیم و در تمامی برنامه‌ها به همراه خانواده شرکت کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: در روز 22 بهمن نیز باید مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های آمریکا بکوبیم و اراده خداوند را می‌بینیم که خواسته تا آمریکا از بین برود و اکنون نیز رو به اضمحلال است.
وی یادآور شد: حرکت بسیار مناسب و انقلابی نخست وزیر مالزی که قرار است مسابقات شنای بین‌المللی برای معلولین از 70 کشور برگزار شود و مخالفت کردند که رژیم صهیونیستی در این مسابقات شرکت کنند و گفتند اجازه نمی‌دهیم به کشور ما وارد شوند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که پیشرفت علمی نباید در کشور متوقف شود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که مراکز علمی و پژوهشی با سرعت به راه خود ادامه دهند و اقتدار علمی کشور را در دنیا ثابت کنیم و تمامی کارها با نیت الهی بوده و توکل به خدا داشته باشند که این دو در کارهای علمی بسیار مهم است، چرا که علم از سوی خداوند افاضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امروزه مطرح شده که فضای مجازی نباید فیلتر شود، تاکید کرد: نباید بگذاریم فکرها مسموم شوند، قتل فقط به معنای گرفتن جان یک انسان نبوده و اگر هویت اسلامی و دین یکی را از او بگیریم، گویی او را به قتل رسانده‌ایم و هیچکس نمی‌تواند اجازه دهد جوان و نوجوان او در معرض سایت‌های فساد و فحشا در فضای مجازی قرار گیرد، ولی در این مورد باید زمینه‌ها ایجاد شود تا بتوانیم کنترل کنیم و مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که شبکه ملی اطلاعات باید راه‌اندازی شود و باید به مطالبات رهبری توجه داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha