رشد و توسعه عدالت اجتماعی؛ از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی
کد خبر: 3784217
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

رشد و توسعه عدالت اجتماعی؛ از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد-امام جمعه ماکو، رشد و توسعه عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی در روستاها را از دستاوردهای ۴۰ سال شکوه ایستادگی و انقلاب اسلامی یاد کرد.

رشد و توسعه عدالت اجتماعی؛ از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایحان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، ظهر امروز، 5 بهمن ماه، در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال شکوه غیرقابل وصف است، در کنار استقلال و تمامیت ارضی، انقلاب اسلامی ایران، افزایش جایگاه کشور در دنیا، اقتدار نظامی و رشد آزاد اندیشی را بر مردم هدیه داد.
خطیب نماز جمعه ماکو همچنین رشد و توسعه عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی در روستاها را از دیگر دستاوردهای ۴۰ سال شکوه ایستادگی یاد کرد و افزود: قبل از انقلاب به تعداد انگشتان دست روستاها از نعمت آب شرب سالم برخوردار بودند، در حالی‌که امروزه ۱۲۰ روستا از نعمت آب شبکه‌ای و سالم شرب بهره‌مند است.
وی ایستادگی در برابر قدرت‌طلبان مستکبر، شتاب در پیشرفت علمی و هسته‌ای که به علم بومی تبدیل شده است را مهمترین مقوله‌های تحقق یافته در سایه انقلاب ایران یاد کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی ادامه داد: مبارزه با فساد باید به صورت جدی انجام شود تا مشکلات اقتصادی مردم حل و فصل شود
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ماکو بر لزوم تقویت ابراز محبت در زندگی زناشویی تاکید کرد و افزود: بنیان خانواده در پی ازدواج که زمینه محبت، آرامش فکری، روحی، روانی و مودت را حاصل میشود، مستحکم می‌سازد.
انتهای پیام

captcha