تفکر انقلابی و مدیریت جهادی؛ راه برون رفت از مشکلات کشور
کد خبر: 3784228
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

تفکر انقلابی و مدیریت جهادی؛ راه برون رفت از مشکلات کشور

گروه سیاسی- امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم چراغ انقلاب خاموش شود، گفت: برای اداره کشور داشتن تفکر انقلابی ضروری است.

چراغ انقلاب نباید خاموش شود/ تفکر انقلابی و مدیریت جهادی راه برون رفت از مشکلات کشور

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج، پنجم بهمن در خطبه‌های نماز جمعه کرج ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: دستاوردهای مهم انقلاب از منظرهای مختلف باید تبیین شود.
وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران طی 40 سال نه‌تنها از حرکت نایستاده است بلکه با همه مشکلات موجود باقدرت در مسیر تحقق آرمان‌ها حرکت کرده است، گفت: تجربیات کسب‌شده چراغ راه آینده است.
خطیب جمعه کرج روحیه انقلابی و مدیریت‌جهادی را از دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: پیشرفت‌های موجود حاصل داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی بوده است.
حسینی همدانی بابیان اینکه دشمنان قسم‌خورده انقلاب سعی می‌کنند که روحیه جهادی را از مسئولان و مردم بگیرند، گفت: برای اداره کشور داشتن تفکر انقلابی ضروری است، این مهم باید تقویت شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم چراغ انقلاب خاموش شود، گفت: اداره کشور باید در اختیار انقلابیون باشد درغیراین صورت باید شاهد از بین رفتن عزت و اقتدار و تسلیم شدن مقابل بیگانگان باشیم.
امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه برخی غرب‌زدگی را افتخار می‌دانند و برای استقلال کشور ارزشی قائل نیستند، گفت: این قبیل افراد معتقدند که فرایند رشد و توسعه کشور باید به دست بیگانگان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه با شعار «ما می‌توانیم» توانسته‌ایم توسعه کشور را دنبال کنیم، گفت: ما می‌توانیم دستاورد انقلاب اسلامی است. با همین شعار توانسته‌ایم در بسیاری از عرصه‌ها اول باشیم.
حسینی همدانی از اعتماد به جوانان به‌عنوان یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب یادکرد و گفت: بسیاری از پیشرفت‌های کشور به دست جوانان رقم خورده است.
وی با تأکید بر اینکه در این 40 سال یاد گرفته‌ایم هرگز به دشمن اعتماد نکنیم، گفت: این مهم یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
خطیب جمعه کرج اضافه کرد: رمز پیروزی و عبور از بحران‌ها بعد از توکل به‌ خدا تبعیت از فرامین امام جامعه و پشتیبانی از ولایت بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح استانی شدن انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: مردم در این خصوص تحقیق کنند و کیفیت کار را بسنجد، این طرح اشکالات فراوانی دارد و با آرمان‌های انقلاب سازگار نیست، مشارکت و نقش مردم را کم می‌کند، حق مردم مناطق محروم و اقلیت‌ها چه قومی و مذهبی حذف می‌شوند و دوقطبی شدن مردم و جامعه را فراهم می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه با تصویب این طرح وظایف نمایندگی از بین می‌رود، گفت: زمینه پیروزی در انتخابات را برای کسانی که با زر و زور و قدرت ارتباط دارند، فراهم می‌شود، آن‌هایی که اهل لابی‌گری هستند با تصویب این طرح موفق می‌شوند و افراد متدین و کارآمد حذف می‌شوند به‌واقع می‌توان گفت در این طرح پول حرف اول را خواهد زد در نحوه انتخابات فساد مالی گسترده‌ای فراهم می‌شود و با تصویب این طرح قدرت پول خودش را نشان می‌دهد.
خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه طرح استانی شدن انتخابات مجلس طرح حساسی است، گفت: قانون انتخابان نیازمند تغییر است اما نه با تصویب این طرح، هرچند عده‌ای خاص به دنبال تصویب این طرح هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش پایانی به مطالبی که از وی در فضای مجازی پخش می‌شود اشاره کرد و گفت: بهتر است مطالبی که از سوی دفتر در فضای مجازی منتشر می‌شود بازنشر شود.
انتهای پیام

 

captcha