حضور رئیس جهاددانشگاهی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری
کد خبر: 3784307
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
دستور کار هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس/

حضور رئیس جهاددانشگاهی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری

گروه سیاسی ــ رئیس جهاددانشگاهی روز یکشنبه، 7 بهمن ماه، با حضور در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گزراشی از عملکرد این نهاد ارائه خواهد داد.

به گزارش ایکنا؛ نشست‌های کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در کنار جلسات روزانه کمیسیون تلفیق بودجه این هفته برگزار می‌شود و بر این اساس کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری روز یکشنبه، 7 بهمن، میزبان رئیس جهاددانشگاهی برای ارائه گزارش عملکرد خواهد بود. در همین روز رئیس دانشگاه فرهنگیان با حضور در کمیسیون به گزارشی از عملکرد این دانشگاه ارائه خواهد داد.

کمیسیون اقتصادی 7 بهمن نشستی با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاونان وی برای بررسی آخرین اقدامات این بنیاد برای گسترش زیرساخت‌های عمرانی به منظور انجام فعالیت‌های اقتصادی در مناطق روستایی برگزار خواهد کرد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در همین روز با حضور مسئولان ذی‌ربط به بحث و بررسی پیرامون اهداف ایالات متحده آمریکا در برگزاری اجلاس صلح و امنیت خاورمیانه در لهستان با تمرکز بر موضوع ایران می‌پردازد.

کمیسیون بهداشت و درمان نیز در روز یکشنبه به بررسی و تعیین تکلیف جانبازان اعصاب و روان فاقد مدارک بالینی و بررسی طرح اصلاح بند (ز) ماده (1) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران خواهد پرداخت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز دوشنبه، 8 بهمن، با حضور در کمیسیون گزارشی از لایحه بودجه 98 کل کشور ارائه می‌کند.

کمیسیون فرهنگی روز یکشنبه، 7 بهمن، به بررسی طرح تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت فرهنگ، هنر و ارشاد اسلامی می‌پردازد.

همچنین، گزارش ماده 234 اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در جلسه روز دوشنبه، 8 بهمن ماه، ارائه خواهد شد. در همین روز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در کمیسیون به ارائه گزارشی از حوزه فضای مجازی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

captcha