آغاز به‌کار هفته قرآن و عترت در لرستان
کد خبر: 3784339
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

آغاز به‌کار هفته قرآن و عترت در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ هفته قرآن و عترت لرستان امروز شنبه، ششم بهمن در خرم‌آباد فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز به‌کار هفته قرآن و عترت لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هفته قرآن و عترت لرستان امروز شنبه، ششم بهمن با برگزاری آیین افتتاحیه، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‎آباد فعالیت خود را آغاز کرد.
هفته قرآنی لرستان از ششم تا دوازدهم بهمن ادامه دارد و آیین اختتامیه این هفته قرآنی به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار می‎شود.
در این هفته قرآنی علاوه‌بر گرامی‌داشت یاد و خاطره زنده‌یاد حاج غلامحسین وجودی، مروج و خادم‌القرآن، بخش‌های مختلفی از قبیل مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات قرآنی در شش رشته ویژه بانوان و آقایان، نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی با موضوع قرآنی، نمایشگاه تخصصی کتاب و نرم‌افزارهای قرآنی، کارگاه‌های آموزشی، تجلیل از پیشکسوتان و .... برگزار می‎شود.
لازم به ذکر است؛ مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان بخش‌ها و جشنواره‌های مختلف این هفته قرآنی روز چهارشنبه، دهم بهمن‌ماه جاری در تالار دکتر عبدالحسین زرین‌کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار می‎شود. این هفته قرآن و عترت لرستان شامل جشنواره شعر، داستان کوتاه، خوشنویسی(شکسته نستعلیق)، نقاشی خط، تذهیب، پوستر، عکاسی، مناجات‌خوانی، صنایع دستی، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، فیلم کوتاه، تعزیه‌خوانی و تئاتر صحنه‌ای است. همچنین، مسابقات تخصصی قرآن‌کریم در رشته‌های قرائت قرآن کریم ویژه آقایان، ترتیل‌خوانی قرآن‌کریم ویژه بانوان، مسابقات شفاهی حفظ جزء یک تا ٥ بانوان و آقایان ویژه افراد زیر ١٥ سال و مسابقات شفاهی حفظ قرآن‌کریم جزء ١٠ تا ٢٠ بانوان و آقایان، برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha